آرزوی قلبی‌ام موفقیت تیم ملی بود

رحمتی: برای رحمان احمدی صلوات می‌فرستادم

احمدی بی ظرفیت است یا فراموشکار؟

"کلین شیت" از تو اسطوره نمی سازد

رحمان احمدی دست بردار نیست، او از زمانی که صعود تیم ملی به جام جهانی مسجل شده دروازه بان شماره یک آبی ها را هر روز مورد یک انتقاد جدید قرار می دهد.
کد خبر: ۵۷۴۱۵۶
"کلین شیت" از تو اسطوره نمی سازد

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ احمدی یک روز درباره این می گوید که رحمتی از زمان صعود تیم ملی به جام جهانی تماسی با او نداشته، یک روز از این می گوید که نقش پررنگ تری نسبت به رحمتی در راه صعود تیم ملی به جام جهانی ایفا کرده، دیروز هم به این اشاره کرد که چون رحمتی در استقلال بازی می کند و اکثر بازی هایش از تلویزیون پخش می شود دروازه بان شماره یک تیم ملی شده بود.
احمدی که این روزها و با توجه به صعود تیم  ملی فوتبال ایران به جام جهانی حسابی اعتماد به نفسش بالا رفته ،خود را به پشتوانه " کلین شیت " در برابر کره جنوبی  از مهدی رحمتی سر تر می داند و نه تنها خود را مهره مهم تری نسبت به او در راه صعود به جام جهانی می بیند بلکه از این دلخور است که چرا رحمتی زمانی که او در اولسان بود با اوتماس نگرفته است.
اما احمدی خیلی فراموش کار است، شاید هیجان بیش از اندازه برای صعود به جام جهانی باعث فراموشی موقتی او شده است. او نقش خود را در راه صعود به جام جهانی از رحمتی پررنگ تر می داند اما فراموش کرده که رحمتی در بازی رفت ایران و ازبکستان یک تنه در برابر تمام حملات ازبک ها ایستاد و اگر ایستادگی او نبود قطعا ایران اکنوندر  گروه خود  سوم شده بود.  
احمدی با دلخوری و حق به جانبی تمام و کمال از رحمتی توقع یک تماس تلفنی دارد اما زمانی که رحمتی بنا به دلایلی از تیم ملی کنار گذاشته شد و هنوز هم راهی برای بازگشت به تیم ملی ندارد تماس تلفنی با این دروازه بان و دلداری به او را وظیفه خود ندانست و نمی داند.
احمدی هر روز یک چیز جدید می گوید و نشان می دهد در برابر جایگاه بسیار خوبی که پس از صعود تیم ملی به جام جهانی نصیب او شده است ظرفیت چندانی ندارد. البته شاید این موضوع به ظرفیت پایین او برنمی گردد و پای فراموشی در میان است.

راستی کروش با آن سابقه و آن کارنامه درخشان حرفه ای اش در مربی گری رحمتی را فقط به این دلیل به تیم ملی دعوت می کرد چون بازی های استقلال از تلویزیون پخش مستقیم می شد؟! ای کاش کروش با این حرفه ای گری اش به احمدی یاد می داد انجام تنها یک " کلین شیت" در برابر کره جنوبی از او اسطوره نمی سازد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كیان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
۰
۰
نویسنده ی محترم زیاد خودتو اذیت نكن چه زود بچه بازی و سوسول بازی و تكبر رحمتی رو فراموش كردی؟رحمتی كار داره تا بدونه تیم ملی فوتبال مهد كودك نیست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها