تاریخ برای آبی پوشان تکرار می شود

بازگشت جباری به استقلال با دستور قلعه نویی!

همه مخالفان و موافقان شماره هشت استقلال؛

جباری علیه جباری

مجتبی جباری از معدود بازیکنانی است که هر زمانی برای تیمش به میدان رفته خوب بازی کرده اما او به همان اندازه بازی های خوبش جنجال ساز بوده است.
کد خبر: ۵۷۳۸۹۶
جباری علیه جباری

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ محور اساسی اعتراض های جباری به اوضاع مالی وخیم آبی های پایتخت برمی گردد، اوضاعی که به غیر از جباری بازیکنان دیگری را هم درگیر خود کرده است.
جباری با وجود اینکه در بسیاری از بازی های استقلال به دلیل مصدومیت حضور نداشته است اما همیشه نفر اول معترضان برای دریافت حق و حقوقش است.
این بازیکن همیشه معترض حالا در میان اطرافیانش دودسته به وجود آورده است، دسته اول موافقان جباری هستند و دسته دیگر مخالفان این بازیکن تکنیکی. علی جباری که اتفاقا نام خانوادگی مشابهی با ستاره استقلالی ها دارد مخالف جدید این بازیکن  است . جباری درگفت و گویی اظهار داشت: " اگر سوابق او را نگاه کنید، می بینید او همواره بچه ناآرامی بوده و مشکلات زیادی در هر فصل داشته است. حتما این بار هم کاری کرده و حرفی زده که استقلال او را در لیست مازاد قرار داده است. بازیکن مثل درخت، هر چه بارش بیشتر باشد باید افتاده‌تر باشد. جباری همواره حق و حقوقش را گرفته، اما متاسفانه این رفتار را می‌کند. او باید الگو باشد اما سوابقش پیش از آغاز فصل مناسب نیست. "
اما موافقان جباری نیز کم نیستند، جدید ترین موافق او علیرضا منصوریان است که امروز در گفت و گویی تمام قد به حمایت از ستاره همیشه ناراضی استقلال پرداخته  و تا توانسته از او و اعتراض هایش جانبداری کرده است.
جباری در روزهای آینده قطعا موافقان و مخالفان بیشتری پیدا خواهد کرد اما این تعداد هر چقدر زیاد شوند فرقی به حال اوضاع مالی وحشتناک استقلال نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها