بازیکن راه آهن و سید صالحی با پرسپولیس ثبت کردند

باد نقل و انتقالات به پرچم پرسپولیس می خورد

پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و ناکامی‌ها از بزرگی آن کم نمی‌کند. به یاری خدا در پایان این فصل شرمنده هواداران نخواهیم بود.
کد خبر: ۵۷۳۱۹۳
سیدصالحی: تیم ملی کاری سخت را به بهترین شکل انجام داد


سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: از حضور در پرسپولیس احساس خوبی دارم. در اینجا همه چیز خوب پیش می‌رود. تنها مساله این است که ملی‌پوشان هم اضافه شوند. با این حال زمان را از دست نداده‌ایم و همه مصمم هستیم که فصل خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: از قبل با تعدادی از بازیکنان آشنایی داشته‌ و فکر می‌کنم به خوبی پذیرفته شده‌ام. الان که تیم ملی به جام‌جهانی صعود کرده، دوران تازه‌ای در حال آغاز است. بابت این موفقیت به کی‌روش و همه اعضای تیم ملی تبریک می‌گویم که کار بسیار سختی را به بهترین شکل انجام دادند. حالا جو فوتبال پرنشاط‌تر و آرام‌تر خواهد بود. قصد داریم در پرسپولیس هم فضای متفاوتی را ایجاد کنیم.

مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس درباره افزایش فشار افکار عمومی به خاطر ناکامی‌ها تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و این نیاز به گفتن ندارد. با دو سال ناکامی چیزی از بزرگی این تیم کم نمی‌شود. فشار کار در تیمی مثل پرسپولیس همیشه بالا خواهد بود و برای این شرایط آماده شده‌ام. به یاری خدا در پایان این فصل شرمنده هواداران نخواهیم بود. برای همین تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد و حمایت هواداران به ما انرژی مضاعف خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها