گوچی از استاندارد لیژ جدا می شود؛

حماسه ساز اولسان به دنبال تیم جدید

این صعود هدیه خدا بود؛

قوچان نژاد: مدیون کروش هستم

مهاجم تیم ملی ایران گفت: فوتبال ملی‌ام را مدیون کروش هستم و اگر ایشان نبود شاید مربی دیگر مرا به تیم ملی هم دعوت نمی‌کرد.
کد خبر: ۵۷۲۹۲۶
قوچان نژاد: مدیون کروش هستم


 رضا قوچان‌نژاد  در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: آنچه در میدان اولسان اتفاق افتاد و زمینه ساز صعود تیم ملی ایران به جام جهانی شد، هدیه خدا برای همه مردم ایران بود و ما توانستیم به بهترین شکل مزد زحماتمان را بگیریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر احساس خوشحالی و افتخار می‌کند، ادامه داد: ما به کره برای رسیدن به پیروزی و صعود به جام جهانی آمده بودیم. ما روزهای خیلی بدی را سپری کرده بودیم اما خوشبختانه با این سه پیروزی شیرین این روزها به بهترین شکل ممکن تمام شد و من واقعا خوشحال هستم.

مهاجم تیم ملی ایران ادامه داد: در این روزها اتفاقات خیلی خوبی افتاد، ما مردم را شاد کردیم و جشن‌های عمومی در کوچه و خیابان‌ها شکل گرفت. ما هر چه زحمت کشیدیم، برای مردم بود و چه در داخل میدان و چه خارج از آن همه خوشحال بودند که این یک موفقیت بزرگ است.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کرد در آن صحنه بتواند دروازه کره‌جنوبی را باز کند، اظهار داشت: تمرکز تمام تیم روی پیروزی بود و ما سعی می‌کردیم از کوچکترین اشتباه حریف برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم. در آن صحنه من روی حرکت بازیکن کره تمرکز کرده بودم و احساسم این بود که او قبل از پاس دادن به عقب توپ را کنترل می‌کند که الحمد الله همین اتفاق افتاد و من توپ را از او ربودم و دروازه را باز کردم.

قوچان‌نژاد در خصوص اینکه فکر می‌کند چه آینده‌ای در تیم ملی دارد، اظهار داشت: تا به امروز که اتفاقات خوبی افتاده، امروز تنها به جشن گرفتن فکر می‌کنم و فردا روز هم اگر کادر فنی مرا دعوت کند باز هم تلاش خواهم کرد، تیم ملی موفق باشد.

وی در مورد وضعیت کروش هم اظهار داشت: من هم مانند همه ملی پوشان امیدوارم کروش نرود، او مربی بسیار خوب و حرفه‌ای است. زحمات او و برنامه‌ریزی‌اش یکی از دلایل اصلی صعود تیم ملی به جام جهانی است. ما سه بازی را بردیم که هیچکس فکرش را نمی‌کرد و افتخاری را به مردم ایران هدیه کردیم که همه خوشحال شدند.

مهاجم تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: اگر کروش نبود احتمال داشت من هم به تیم ملی دعوت نشوم. او زحمت زیادی کشید، به اروپا آمد و بسیاری از بازیکنان ایرانی شاغل در این قاره را از نزدیک زیر نظر گرفت. من به نوعی مدیون کی‌روش هستم، او من را دعوت کرد و شاید اگر کسی دیگری مربی ایران بود شاید به من چنین فرصتی داده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه کروش تیمی درست کرد که فوتبال ایران را به هدفش رساند در خصوص اینکه آیا این تیم ملی تواند در جام جهانی هم موفق باشد، افزود: خدا بزرگ است، فوتبال بالا و پایین زیاد دارد اما ما که در این سه دیدار جنگیدیم و پیروز شدیم می‌خواهیم در آینده هم همین گونه مقابل حریفان به میدان برویم و اطمینان دارم اگر برنامه ریزی و حمایت خوبی باشد، می‌توانیم به اهدافمان برسیم.

قوچان‌نژاد در پایان گفت: من هم تلاش می‌کنم که باز هم نظر مربیان تیم ملی را برای حضور در این تیم جلب کنم. ان شاء الله در جام جهانی هم بازی کنم و بتوانیم به همراه سایر بازیکنان موفقیت‌های بیشتری را برای فوتبال ایران خلق کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها