احمدی بی ظرفیت است یا فراموشکار؟

"کلین شیت" از تو اسطوره نمی سازد

آرزوی قلبی‌ام موفقیت تیم ملی بود

رحمتی: برای رحمان احمدی صلوات می‌فرستادم

دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: برای رحمان احمدی و موفقیتش در بازی با کره جنوبی صلوات می‌فرستادم.
کد خبر: ۵۷۲۴۹۴
رحمتی: برای رحمان احمدی صلوات می‌فرستادم

مهدی رحمتی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی گفت: از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. دوست داشتم در کنار تیم ملی باشم اما قسمت نبود. دلم کنار تیم ملی بود و با تمام وجود برای صعود تیم ملی دعا کردم و نکته مثبت این اتفاق خوشحالی 75 میلیون ایرانی بود که من و خانواده‌ام جزو آنها بودیم.

وی در مورد اینکه رحمان احمدی واکنش‌های خوبی در این دیدار از خود ارائه کرد، افزود: لحظات خیلی سختی بود. رحمان در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت. او دوست خوب من است و قبل از بازی با او صحبت کردم. آرزوی قلبی‌ام درخشش رحمان احمدی بود و برای اینکه گل نخورد صلوات می‌فرستادم.

مهدی رحمتی در مورد اینکه با این پیروزی و صعود به جام جهانی احتمال از بین رفتن کدورت‌ها وجود دارد، گفت: ‌الان زمان صحبت در مورد این مسئله نیست، همیشه کدورت‌هایی وجود دارد که حل می‌شود، اکنون موفقیت تیم ملی مهم است. خودم به شخصه روی کشورهای عربی حساسیت‌های زیادی دارم و از پیروزی مقابل قطر و لبنان لذت بردم. می‌دانم شکست کره جنوبی در خانه چقدر سخت و لذت‌بخش است. امیدوارم صعود ایران به جام جهانی که باعث خوشحالی ایرانیان شد به رشد و پرورش جوانان بیانجامد و با امید کار خود را دنبال کند، فوتبال ما با این صعود زنده می‌ماند.

وی در پاسخ به صحبت‌های هادی طباطبایی که به تمجید از او پرداخت، عنوان کرد: افتخار شاگردی شما را دارم و کاملا من را می‌شناسید. زمانی که برای تیم ملی بازی می‌کردم با تمام وجودم در میدان حاضر می‌شدم و حالا که در این 3 بازی کنار تیم نبودم با قلب و جان برای تیم ملی دعا می‌کردم. امیدوارم تیم ملی در ادامه راه خود سربلند باشد و وقتی خوشحالی مردم را می‌بینم نمی‌توانم آرزوی دیگری داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها