یوونتوس مشتری جدید بال منچستر یونایتد شد؛

نانی، سرگردان ترین بازیکن اروپا

نانی بال پرتغالی منچستر یونایتد تکلیف کاملا نامشخصی برای فصل آینده دارد، او پس از سه ماه سرگردانی هنوز تیم آینده خودش را مشخص نکرده است.
کد خبر: ۵۷۱۵۱۶
نانی، سرگردان ترین بازیکن اروپا


به گزارش سایت جام جم ورزشی، مشخص است که نانی دیگر جایی در من یونایتد ندارد اما تلاش های این بازیکن برای پیوستن به تیم دیگری نیز به نتیجه نرسیده است.

ابتدا او قرار بود در ازای بخشی از قرارداد رونالدو به رئال برود اما این انتقال عملی نشد. پس از آن گالاتاسرای مشتری سرسخت این بازیکن شد اما نانی اظهار داشت که علاقه ای برای بازی کردن در لیگ ترکیه ندارد. پس از اینکه حضور نانی در گالا هم منتفی شد تیم های دیگری از لیگ برتر مشتری این بازیکن شدند. اکنون یوونتوس مشتری جدید این بازیکن است. منچستر یونایتد کلودیو مارکیسیو بازیکن تیم یوونتوس را می خواهد و سران این باشگاه ایتالیایی هم نانی را در ازای بخشی از قرارداد مارکیسیو از من یونایتد طلب کرده اند. مارکیسیو هم اکنون 30 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات ارزش دارد اما منچستر اگر نانی را به یوونتوس بدهد مجبور نیست بابت این انتقال 30 میلیون یورو بپردازد.
شاید سرگردان ترین بازیکن کنونی فوتبال اروپا که از سه ماه پیش تاکنون تصمیمی قطعی نگرفته است برای فصل آینده پیراهن تیم یوونتوس را بپوشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها