پرسپولیس برای لیگ سیزدهم یکی از تیم هایی است که خیلی زود تمریناتش را شروع کرده و به نظر می رسد حداقل برای شروع رقابت ها مشکل هماهنگی نداشته باشد.
کد خبر: ۵۷۱۱۴۸
پرسپولیس برنده نقل و انتقالات لیگ سیزدهم

پرسپولیس برای لیگ سیزدهم یکی از تیم هایی است که خیلی زود تمریناتش را شروع کرده و به نظر می رسد حداقل برای شروع رقابت ها مشکل هماهنگی نداشته باشد. در حال حاضر این تیم اردوی اردبیل خود را به پایان رسانده و بعد از چندروز تمرین در تهران برای اردوی ارتفاع پائین قرار است به رامسر برود.

هرچند در حال حاضر مجموعه نفرات این تیم کامل نیست ولی بقیه بازیکنان این تیم یا در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستند یا در همراه با تیم باشگاهی قبلی خود مشغول تمرین هستند و بعید است که این تیم برای شروع لیگ سیزدهم مشکل جسمانی از بابت نفرات خود داشته باشد.

دروازه بان ، سه نفر، متعادل

با استناد به گفته های مسوولان باشگاه در مورد بازیکنان این تیم برای لیگ سیزدهم به نظر می رسد که قرمزها در دو منطقه دچار تراکم بازیکن خواهند شد. طبق آنچه از تفکرات علی دایی سراغ داریم و برداشت هایمان از بازی های دوستانه و تمرینات پرسپولیس، به احتمال قریب به یقین قرمزها در لیگ سیزدهم با سیستم پایه 1 - 3 - 2 - 4 به میدان خواهد رفت. آنها درون دروازه 3 گلر فصل گذشته خود به نامهای نیلسون کوریا، رضا محمدی و امیر عابدزاده را خواهند داشت.

5مدفع میانی متخصص

در خط دفاعی و در سمت راست حسین ماهینی نفر ثابت است و محمدرضا خانزاده و حمید رضا علی عسگر هم توانایی بازی در این پست را دارند ضمن این که سیدجلال حسینی هم در سال دوم حضور قلعه نویی در سپاهان در سمت راست خط دفاعی سابقه بازی را دارد.

 

در سمت چپ نفر اول مهرداد پولادی است ، این بازیکن همراه با میثم حسینی می توانند پتانسیل نفری لازم را تامین کنند.

اما در مرکز خط دفاعی اگر شجاع خلیل زاده طبق اعلام سعید شیرینی در این تیم ماندنی شود، او در کنار سیدجلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و محمدرضا خانزاده 5 مدافع میانی تخصصی را تشکیل می دهند .این نفرات که همه سابقه ملی دارند فقط برای دو جای خالی که اتفاقا باید با نهایت هماهنگی کنار هم قرار بگیرند، کار را سخت می کند مگر آنکه شجاع به سپاهان برود .

3+1 هافبک دفاعی

اگر قاسم حدادی فر هم به جمع قرمزها ملحق شود، این هافبک ملی پوش در کنار رضا حقیقی و مهرداد کفشگری می توانند خیال دایی را از بابت هافبک دفاعی راحت کنند ضمن این که مهرداد پولادی هم توانایی بازی در این پست را دارد.

2 پست خالی برای 7 نفر

اما اصل ترافیک قرمزها در منطقه تهاجمی خط هافبک است چون پرسپولیس برای استفاده از 3 بازیکن در هر بازی 7 هافبک تهاجمی دارد. به جز محمد نوری که بازیکن بی جانشین و بازیگردان پرسپولیس است ، میلاد غریبی ، حمیدرضا علی عسگر ، امید عالیشاه، پیام صادقیان(درصورت آمدن به پرسپولیس) ، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی بازیکنانی هستند که توانایی بازی در دو گوش را دارند و البته شاید مارکو پروویچ هم به عنوان یک چپ کلاسیک مدنظر دایی باشد.

خط حمله هم ترافیک دارد

و بالاخره می رسیم به نوک حمله که فعلا سید مهدی سید صالحی ، محمد عباس زاده و یونس شاکری حضور دارند و اگر یکی از جمع کریم انصاریفر یا محمد قاضی هم ماندنی شود ترافیک این منطقه هم بسیار سنگین خواهد شد.البته شاکری و عباس زاده از لیگ یک به پرسپولیس آمده اند و طبعا روی سکو رفتن شان دردسر ساز نیست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها