اخبار تیم فوتبال تراکتورسازی؛

علی کریمی دیگر 8 نمی پوشد

خداحافظی علی کریمی با هواداران پرسپولیس : عاشقانه دوستشان دارم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم

1/5 میلیارد + شماره 8 برای یک سال

جام جم ورزشی : علی کریمی با عقد قراردادی یک ساله راهی باشگاه تراکتورسازی شد . هر چند که در مورد مبلغ قرارداد کریمی هیچ اظهار نظر رسمی نشده ، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که مبلغ قرارداد او حتی بالاتر از یک و نیم میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۷۰۹۵۱
1/5 میلیارد + شماره 8 برای یک سال


به گزارش جام جم ورزشی ، کریمی که پس از پایان رقابت های لیگ برتر از باشگاههای اتریشی و قطری پیشنهاد داشت ، تا جایی که می توانست منتظر پیشنهاد پرسپولیسی ها ماند : " ارزوی من این است که با پیراهن پرسپولیس از دنیای بازیگری خداحافظی کنم، ولی من نمی توانم به پریسپولیسی ها پیشنهاد بدهم که مرا جذب کنند . آنها مرا نمی خواهند و در تمام این مدت حتی حال مرا هم نپرسیدند . "
کریمی که از پیشنهاد یک میلیون یورویی باشگاه قطری گذشت ، برای انتخاب تراکتورسازی دو دلیل بزرگ داشت . کریمی معتقد است که هواداران پرشور تراکتورسازی می توانند عامل انگیزشی قابل توجهی برای او باشند و جدا از هواداران تراکتورسازی ، کریمی به رنگ قرمز تراکتورسازی علاقمند است و همانطور که پس از پرسپولیس ، الاتحاد امارات را بخاطر پیراهن سرخ انتخاب کرد ، حالا راهی تبریز شده تا پیراهن قرمز تراکتورسازی را بپوشد .
جادوگر که از تجمع و حمایت هوادارانش در مقابل ورزشگاه درفشی فر با خبر شده در مورد این موضوع نیز صحبت های جالبی دارد : " هواداران پرسپولیس در کوچه و خیابان در مورد جدایی من از پرسپولیس می پرسند ولی من چاره دیگری نداشتم و با اینکه تا آخرین لحظه منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماندم ، خبری از این باشگاه نشد ."
توجه علی کریمی به هواداران پرسپولیس آن هم در شرایطی که او پیراهن شماره هشت این تیم را تحویل می دهد ، شنیدنی است : " من هیچ چاره دیگری جزء جدایی از پرسپولیس نداشتم و بالاخره این اتفاق افتاد . اما با توجه به این موضوع حالا از هواداران پرسپولیس تقاضا می کنم تیم محبوبشان را تشویق کنند . همه ما عاشقانه پرسپولیس را دوست داریم و من امیدوارم پرسپولیس همیشه موفق و سربلند باشد ."
کریمی که پس از توافق با زنی زینی زاده با مجید جلالی به صورت تلفنی به صحبت پرداخت ، ساعت 11 امشب و با استقبال هواداران تراکتورسازی راهی تبریز خواهد شد . جادوگر پس از ورودبه تبریز در منزل جواد کاظمیان اسکان خواهد یافت و از فردا نیز در تمرینات تراکتورسازی در تبریز و سرعین شرکت خواهد کرد . کریمی که پس از اردوی سرعین راهی هتلی در تبریز می شود ، می تواند عامل بزرگی برای حضور ستاره های دیگری چون جواد نکونام و آرش برهانی در تبریز باشد .
احسان هاشمی / جام جم ورزشی   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها