گرث بیل و کریس رونالدو در اولدترافورد؛

منچستر یونایتد ستاره باران می شود

رونالدو نمی تواند روی حرفش بایستد، یک روز تمایلی برای جدایی از رئال ندارد اما روز بعد مذاکرات با باشگاه را نمی پذیرد و قرارداد خود را امضا نمی کند.
کد خبر: ۵۷۰۸۷۱
منچستر یونایتد ستاره باران می شود


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ عدم امتناع دوباره کریس رونالدو برای امضای قرارداد با رئال باعث شده است تا من یونایتد دوباره مشتری جدید ستاره پرتغالی شود، ستاره ای که تا پیش از سال 2010 هم آن را در اختیار داشت. سان گزارش داد که باشگاه من یونایتد برای بازگرداندن کریس رونالدو به اولدترافورد دوباره تلاش خود را آغاز کرده است. دیوید مویس سرمربی جدید منچستر یونایتد نه تنها خواهان بازگرداندن رونالدو به این باشگاه است بلکه پس از مشورت با آلکس فرگوسن نیز به این نتیجه رسیده است که گرث بیل را هم به اولدترافورد بیاورد ، بازیکنی که فصل گذشته بهترین بازیکن لیگ برتر شد  و هم اکنون پیشنهادی 65 میلیون یورویی از رئال مادرید در دست دارد.
مالکان آمریکایی منچستر یونایتد به سران باشگاه اعلام کرده اند با هر مبلغی که شده این دو بازیکن را در اختیار بگیرند هر چند به نظر می آید که جذب دو ستاره ای که بسیار گران قیمت هستند برای من یونایتد دشوار باشد. اگر انتقال بیل  و رونالدو به منچستر یونایتد واقعا عملی شود آنگاه ستاره باران شدن این تیم توجهات بسیاری را به خود جلب می کند.
رونالدوی 28 ساله روز گذشته در توئیتر نوشت: همه اخباری که درباره تمدید قرارداد من با رئال به گوش می رسد نادرست است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها