تفاوت لباس های داخلی و خارجی آل اشپورت

گران فروشی پیراهن نامرغوب تیم ملی

انتقاد شدید کاپیتان سابق تیم ملی والیبال؛

نادی : لباس تیم ملی به تن بعضی ها خیلی گشاد است

بازیکنان تیم ملی مقابل روسیه انتظارات را آنطور که باید برآورده نکردند ومن فکر می‌کردم راحت‌تر و بهتر از این کار کنند.
کد خبر: ۵۷۰۸۶۵
نادی : لباس تیم ملی به تن بعضی ها خیلی گشاد است


 علیرضا نادی  به استرسی که بازیکنان در جریان دو دیدار مقابل روسیه داشتند، اشاره کرد و اظهارداشت: نمی دانم چرا بازیکنان استرس داشتند. آنها تا پوئن 18 خوب کار می کردند اما از آن به بعد عملکرد تیم تحلیل می رفت و بازیکنان اعتماد به نفس شان را از دست می دادند. البته بازیکنان چون دنبال برد بودند، دچار استرس و مرتکب اشتباه می شدند در حالی که هدف از حضور در لیگ جهانی این نبود.

وی تصریح کرد: تیم ملی باید مبنای کار خود را در بازی های آینده انجام بازی خوب و لذت بردن از آن بگذارد نه نتیجه گیری؛ فراموش نکنیم که ما با بهترین های جهان همگروه هستیم و اگر در هر بازی دنبال نتیجه باشیم، گرفتار همین استرس ها و اشتباهات می شویم. به هر حال بازیکنان تمام تیم های حریف از ما بهتر و با تجربه تر هستند و می توانند در پوئن های بالا بهتر نتیجه بگیرند.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه من از بازیکنان این تیم در دیدار برابر روسیه انتظارات بیشتری داشتم و فکر می کردم خیلی راحت تر و بهتر از این کار کنند، خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم ملی چند بازیکن بی تجربه داریم. پیراهن تیم ملی ارزش زیادی دارد اما این پیراهن برای بعضی ها سنگین است. بهتر بود بعضی از بازیکنان پیراهن تیم ملی را در میادین سبک تر بپوشند نه لیگ جهانی.

"علیرضا نادی طی دو دیداری که تیم ملی والیبال مقابل روسیه برگزار کرد، تا چه اندازه جای خودش را خالی دید"؟، این بازیکن در پاسخ به این پرسش مهر گفت" من در بهترین شرایط بدنی و سنی برای بازی والیبال قرار دارم. در اوج آمادگی هستم اما تشخیص سرمربی این بود که در ترکیب تیم ملی نباشیم در حالیکه اگر بودم می توانستم کمک زیادی کنم. تیم ملی در برخی از دقایق دیدار برابر روسیه نیاز به آرامش بیشتری داشت و باید بازیکنی بود تا آن را در بین هم تیمی ها ایجاد می کرد. به خصوص گیم اول دیدار اول که می توانستیم برنده هم شویم. به خصوص در آن دقایق جای خود م را در ترکیب تیم ملی خیلی خالی دیدم.

وی تاکید کرد: بازیکنان نباید بی تفاوت باشند. نباید وقتی پوئن از دست می دهند، هر کدام یک طرف بروند و دیگری را مقصر بدانند. از بازیکنان با تجربه تیم ملی توقع بیشتری در این زمینه داشتم. آنها باید انسجام و اتحاد بیشتری در تیم ایجاد کنند و به آرامش هم تیمی ها کمک کنند.

این بازیکن که از مهره های تاثیرگذار در صعود تیم ملی والیبال به رقابت های لیگ جهانی بود، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "دیدار برابر صربستان چطور می بینید"؟، اظهارداشت: قطعا برای این بازی اوضاع فرق می کند چون طرفداران زیادی برای حمایت از تیم ملی به سالن می آیند. در حضور این طرفداران و با حمایت آنها می توانیم برنده بازی شویم و پتانسیل آن را هم داریم.

نادی تاکید کرد: البته اگر مثل دیدار با روسیه و با سیستمی که در آن بازی داشتیم مقابل صربستان هم قرار بگیریم، دچار مشکل می شویم. صربستان مدعی است و بازیکنان کاملا با تجربه ای دارد. بازیکنان ما مقابل صربستان نباید دنبال برنده شدن باشند. آنها باید خوب بازی کنند تا بتوانند پاسخگوی تماشاگران باشند. دلیل اینکه ما طی سال های گذشته افراد زیادی را پای تلویزیون و تماشای بازی های تیم ملی والیبال می نشاندیم، این بود که خوب بازی می کردیم پس نباید  نتیجه گرا بود.

"پیش بینی نادی از نتیجه دیدار با صربستان چیست"؟، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: ما سابقه بردن صربستان با تمام مهره هایش را در جام جهانی داریم. ما آرژانتین را هم شکست داده ایم بنابراین باید یکی از دو بازی مقابل صربستان را هم ببریم. در این میان عملکرد بازیکنان در بازی اول خیلی مهم است. اگر بازیکنان در دیدار اول بتوانند به نتیجه برسند، کار راحت تری برای بازی دوم و جتی پیروزی در آن دارند اما اگر نتیجه دیدار اول را واگذار کنند، شرایط برای بازی دوم سخت می شود و حتی ممکن است امتیاز آن را به طور کامل از دست بدهند. بازی اول خیلی سرنوشت ساز است.

علیرضا نادی در پاسخ به این پرسش که "شما تاکید می کنید تیم ملی نباید به دنبال نتیجه در لیگ جهانی باشد پس چرا از پیروزی آنها در مصاف با صربستان حرف می زنید"؟ به مهر گفت: چون در لیگ جهانی هستیم باید مبنای کار را خوب بازی کردن قرار دهیم. اما خوب بازی کنیم، نتیجه هم می گیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها