اخبار تیم فوتبال تراکتورسازی؛

علی کریمی دیگر 8 نمی پوشد

جلالی: تراکتور می تواند قهرمان لیگ سیزدهم باشد

روزهای خوب جلالی با کریمی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است کوچکترین مشکلی بین هوادارن این تیم و علی کریمی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۷۰۸۶۳
روزهای خوب جلالی با کریمی

مجید جلالی  در خصوص پیوستن علی کریمی به تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: هفته پیش جلسه یک ساعته‌ای با کریمی داشتم. در آن جلسه برایم مهم بود که میزان انگیزه این بازیکن را بدانم که خوشبختانه متوجه شدم کریمی هم انگیزه زیادی برای بازگشت دارد و هم شور و اشتیاق فراوان برای بازی کردن.

وی درباره اینکه گفته می‌شود شاید انگیزه کریمی بعد از خداحافظی همانند سال‌های گذشته نباشد، خاطرنشان کرد: به نظرم اینطور مواقع مربیان می‌توانند این انگیزه را مضاعف کنند؛ به اینصورت که در جریان تمرینات روح پیشرفت را به بازیکنان بزرگ القا کنند. با این شرایط بازیکنان بزرگ خودشان را در اختیار تیم قرار خواهند داد و همچنین در تیم بزرگی می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشکلی که چند سال پیش بین کریمی و هواداران تراکتورسازی وجود داشت، تاکید کرد: من در هفته گذشته هم با کریمی و هم با هواداران تراکتورسازی در ارتباط بودم و متوجه شدم حضور کریمی در تبریز چه بازخورد خوبی دارد. وقتی هم با کریمی صحبت کردم، دیدم ملاک او هواداران تراکتورسازی بود و حتی گفت با این هواداران می‌توانیم قهرمان شویم. ما با کریمی روزهای خوبی خواهیم داشت و حتی می توانیم قهرمان لیگ هم بشویم.

جلالی ادامه داد: مطمئن باشید اگر کوچکترین خدشه‌ای در ذهن دو طرف وجود داشت، این پیوند صورت نمی‌گرفت. الان که این اتفاقات افتاده هم کریمی با آرامش در تبریز بازی خواهد کرد و هم هواداران کاملا از شرایط راضی هستند. به این ترتیب هیچ مشکلی بین کریمی و هواداران وجود ندارد.

وی در پایان در خصوص اینکه چقدر در نقل و انتقال بازیکنان به خواسته‌هایش رسیده است، به مهر گفت: ما برای یک کار بزرگ نیاز داریم که تیم هم به همان اندازه به بزرگی برسد، چه از نظر نیروی جوانی و چه از نظر تجربه. ما کارمان را با مطالعه پیش می‌بریم و امیدواریم به اهدافمان هم برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها