با وجود تمایل یرای پیوستن به منچستریونایتد؛

لواندوفسکی مجبور است یک فصل دیگر بماند

برای ستاره لهستانی مشتری جدید "رو" شد ؛

بارسلونا با 52 میلیون یورو در پی شکار لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی تیم بورسیا دورتموند آلمان مذاکرات خود را با منچستریونایتد آغاز کرده است .
کد خبر: ۵۷۰۴۹۲
بارسلونا با 52 میلیون یورو در پی شکار لواندوفسکی


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در میان مشتری های متعدد لواندوفسکی نامی از بارسلونا به چشم نمی خورد اما این باشگاه امروز به طور ناگهانی درخواست خود را برای جذب این بازیکن به دورتموند ارائه داد آن هم با یک قرارداد 52 میلیون یورویی.
بارسلونا نه تنها حاضر است این مبلغ را برای جذب لواندوفسکی بپردازد که حتی پیشنهاد داده یک بازیکن خود را هم در ازای این انتقال به دورتموندی ها می دهد.
52 میلیون یورو بیشترین مبلغی است که در یک ماه اخیر یک باشگاه برای جذب لواندوفسکی به بورسیا دورتموند پیشنهاد داده است. پیش از بارسلونا تیم های چلسی و منچستریونایتد و البته بایرن مونیخ دیگر تیم های خواهان لواندوفسکی بودند. دورتموندی ها پیشنهاد چلسی و بایرن را رد کرده و در حال مذاکره با منچستری ها بودند که خبر پیشنهاد عجیب و 52 میلیون یورویی بارسلونا به دست آنها رسید. این پیشنهاد می تواند نظر دورتموندی ها را به کلی تغییر دهد چرا که به نظر نمی آید پیشنهاد منچستری ها به پای پیشنهاد 52 میلیون یورویی بارسلونا برسد.
تیم آبی اناری پوش کاتالانی دو هفته پیش نیز نیمار برزیلی را با 57  میلیون یورو به خدمت گرفته بود و اگر موفق به جذب لواندوفسکی شود دومین خرید بزرگ و نجومی نقل و  انتقالات را باز هم به نام خود می کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
۰
۰
به نظر من لواندوفسكی باید در بارسلونا باشد

نیازمندی ها