او با هیچ تیمی مذاکره نمی کند؛

طلب 140 میلیونی آندو از استقلال

آندرانیک تیموریان از الخریطیات قطر کنار گذاشته شد ، جواد نکونام هنوز با تیم قطری خواهانش به توافق نرسیده و مهدی رحمتی در رابطه با حضورش پرسپولیس سکوت می کند.
کد خبر: ۵۷۰۲۲۱
احتمال کوچ دسته جمعی ستاره های آبی به پرسپولیس


به گزارش سایت جام جم ورزشی، بلافاصله پس از اینکه اعلام شد تیموریان دیگر بازیکن الخریطیات نیست این حدس و گمان به وجود آمد که این بازیکن به تیم سابقش یعنی استقلال بر می گردد اما آبی ها اوضاع مالی مناسبی ندارند و  این می تواند از حضور مجدد تیموریان در این تیم جلوگیری کند. تیموریان هم می تواند گزینه پرسپولیسی ها باشد همانطور که امروز یکی از نزدیکان باشگاه این خبر را تایید کرد.
از سوی دیگر جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال با تیم قطری خواهانش که هنوز نامش هم فاش نشده به جایی نرسیده است. او از دست مسئولان استقلال به شدت دلخور است و دیگر امکان ندارد برای این تیم به میدان برود. در نظر گرفتن اینکه او همیشه با علی دایی رابطه خوبی داشته می  تواند او را به پرسپولیس نزدیک کند البته به این شرط که با عرب ها به توافق نرسد.
مهدی رحمتی هم در معرض دید پرسپولیسی ها قرار دارد. علی دایی به محض ورود به پرسپولیس خواهان جذب این دروازه بان شد اما رحمتی اعلام کرد که نمی تواند دل هواداران استقلال را بشکند اما اصرار باشگاه پرسپولیس باعث شده است مهدی رحمتی دچار شک و تردیدهای زیادی شود. او هنوز اظهار نظر خاصی در مورد این موضوع نداشته است  اما شاید او بزرگ ترین اتفاق فصل نقل و انتقالات را به نام خود بزند.
به هر حال حضور دسته جمعی این بازیکنان آبی در تیم پرسپولیس بعید به نظر می رسد اما این احتمال وجود دارد از این جمع حداقل یک بازیکن به تیم سرخ پوش بیاید. واقعی شدن این احتمالات هیچ بعید نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها