رونمایی از پیش پرداخت بازیکن جدید پرسپولیس؛

دهنوی با جنسیس مشکی آمد

او نمی تواند قراردادی را که بسته انکار کند

سالارکیا: حرف دهنوی ادعای بیخود و عذر بدتر از گناه است

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس رفتار قاسم دهنوی را غیرحرفه‌ای و ادعای او را عذر بدتر از گناه دانست و عنوان داشت که او باید با محرومیت سنگینی مواجه شود.
کد خبر: ۵۷۰۱۸۷
سالارکیا: حرف دهنوی ادعای بیخود و عذر بدتر از گناه است


 محمود سالارکیا  درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از قاسم دهنوی گفت: ما با این بازیکن قرارداد بستیم و مبلغی را نقدی و باقیمانده‌اش را به صورت چک به او پرداخت کرده‌ایم اما مساله فقط پول پرداخت شده نیست چراکه مساله اصلی قراردادی است که منعقد شده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه مبلغ دقیق پرداخت شده به دهنوی را به خاطر ندارد، درباره ادعای قاسم دهنوی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس در قراردادش دست برده است، گفت: معنی این حرف یعنی جعل سند و باشگاه پرسپولیس این کار را انجام نداده است، این حرف یک ادعای بی خود و به قول معروف عذر بدتر از گناه است. اصلا مبلغ پرداخت شده به کنار، دهنوی نمی‌تواند قراردادی را که بسته انکار کند.

سالارکیا همچنین به ایسنا گفت: ما قصد نداریم بازیکن ارزنده فوتبالمان را خراب کنیم، چون به او علاقه داشتیم که خواستیم به پرسپولیس بیاید، اما او حرکتی انجام داد که غیرحرفه‌ای بود و آیین‌نامه هم برای آن مجازاتی تعیین کرده است.

وی در پایان گفت: وقتی با بازیکنی قرارداد می‌بندیم، طبیعی است که دیگر در آن پست به دنبال بازیکن دیگری نمی‌گردیم و حالا با این شرایط، پرسپولیس در نقل و انتقالات مغبون می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها