اشکالی ندارد ، به قم می رویم

مایلی کهن: صبا را با سلایق خودم می بندم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مشکلی با انتقال تمرینات تیم فوتبال صبا به قم ندارم و از استقرار کامل تیم در قم استقبال می کنم.
کد خبر: ۵۷۰۱۸۳
مایلی کهن: صبا را با سلایق خودم می بندم


'محمد مایلی کهن'  افزود: البته اعتقاد دارم که انتقال کامل تیم به قم به یک سری امکانات نیاز دارد و باید در ابتدای بستن قرارداد با بازیکن لحاظ کرد که تیم قرار است در قم یا تهران تمرین کند. برای ما هیچ اشکالی ندارد که در قم بازی کنیم و ثابت مستقر شویم.
وی افزود: برای ساختن یک تیم برای لیگ برتر حداقل به شش تا هشت هفته زمان برای تمرینات بدنی و تاکتیکی نیاز داریم و این در حالی است که اکنون زمان را از دست داده ایم و باید آن را جبران کنیم.
وی ابرازداشت: برای جذب بازیکنان جدید با مدیرعامل باشگاه هماهنگ هستم تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.
مایلی کهن افزود: به هر تیمی که رفته ام لیست مازادی نداشته ام و سعی می کنم با بازیکنان کار کنم و اگر در میانه کار نتوانیم به همکاری ادامه دهیم ممکن است از ادامه همکاری با بازیکن خاصی معذور شویم.
وی به ایرنا گفت: هر مربی سلیقه ای دارد و سعی می کنم با توجه به سلایق خود تیم صبا را ببندم.
وی هم چنین از ناصر بختیاری زاده، نادر فریاد شیران، علیرضا پورمند و علی صالح نیا به عنوان دستیاران خود در تیم صبای قم نام برد.
صبای قم عصر روز گذشته اولین تمرین خود برای فصل آینده لیگ برتر را در زمین چمن دانشگاه قم آغاز کرد و این تمرینات از امروز به تهران منتقل شده است.
صبای قم در سال ۱۳۸۷ از تهران به استان قم منتقل شد و از آن زمان تا کنون این تیم تنها یک روز پیش از مسابقات خود به قم سفر کرده و در تهران تمرین می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها