آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال

حفظ برهانی، جذب پژمان نوری و دور شدن آرش افشین

روزی ۵۰ پیامک از هواداران دارم که نگران هستند

ماجدی: قلعه‌نویی جمعه ایران است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امیر‌ قلعه‌نویی جمعه همین هفته به ایران بازمی‌گردد و از شنبه در تمرینات حضور دارد.
کد خبر: ۵۷۰۱۷۴
ماجدی: قلعه‌نویی جمعه ایران است


 میرشاد ماجدی در مورد وضعیت تمرین استقلال و اینکه گفته می شود با بازیکنان تماس های مشکوکی گرفته شده تا در تمرینات حاضر نشوند، اظهار داشت: از روز شنبه باید تمرینات آغاز می شد و اعضای کادرفنی هم در تمرین حاضر بودند اما اکثر بازیکنان ما یا در اردوی تیم ملی هستند و یا در سفر. این که با بازیکنان تماس های مشکوک گرفته شده نه عقلانی است و نه منطقی و بیشتر به بچه بازی شبیه است. موبایل اکثر بازیکنان خاموش است.

وی اضافه کرد: مسئله این است که سرمنشا باید درست باشد. هنوز تکلیف فتح الله زاده روشن نیست و به نظر من نباید کار به جایی برسد که مدیرعامل استعفا دهد. ما به جای اینکه مشکلات را حل کنیم خودمان در مشکلات حل می کنیم. این روزها روزهای نقل و انتقالات است و باید به تیم آرامش می دادند تا تیم خوبی بسته شود و سپس به فکر دعواهای مدیریتی می افتادند.

ماجدی در خصوص اینکه امیر قلعه نویی چه زمانی از سفر باز می گردد، گفت: این طور که می دانم جمعه ایران است و از شنبه خود ایشان در تمرینات حضور دارد. من خودم روزی بالای ۵۰ تا پیامک از هواداران استقلال دارم که از شرایط ابراز ناراحتی می کنند اما من هم جوابی ندارم بدهم چون کار دست ما نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها