پایان فوتبال در باواریا؛

ریبری تا 2017 در بایرن

فرانک ریبری در نظرسنجی بهترین بازیکن این فصل بوندسلیگا که از سوی مجله "کیکر" انجام شد، در جایگاه نخست ایستاد.
کد خبر: ۵۷۰۱۵۸
ریبری بهترین بازیکن بوندسلیگا شد


در نظرسنجی مجله "کیکر" آلمان برای انتخاب بهترین بازیکن این فصل بوندسلیگا فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن‌مونیخ بیشترین رای را به خود اختصاص داد و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. در این نظرسنجی 228 بازیکن از بوندسلیگا شرکت کردند و ریبری با کسب 19.3 درصد آرا در جایگاه اول قرار گرفت. لواندوفسکی با 17.3، شواین اشتایگر با 12.4 و توماس مولر با هشت درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

در نظرسنجی انتخاب بهترین دروازه‌بان هم مانوئل نویر با کسب 32.2 درصد آرا در جایگاه نخست قرار گرفت. رومن وایدنفلر، سنگربان دورتموند با کسب 20.6 درصد آرا دوم شد اما نکته جالب این نظرسنجی انتخاب بهترین مربی فصل بوندسلیگا بود. در حالی که بایرن‌مونیخ فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و با اقتدار قهرمان شد، این کریستیان اشترایش، سرمربی فرایبورگ بود که با کسب 48.7 درصد آرا به عنوان بهترین سرمربی فصل انتخاب شد. فرایبورگ با هدایت او عملکرد بسیار خوبی داشت و در جایگاه پنجم قرار گرفت تا فصل بعد در لیگ اروپا بازی کند. بعد از اشترایش یوپ هاینکس با 23.7 درصد آرا دوم شد.

همچنین 80.9 بازیکنان شرکت‌کننده در این نظرسنجی رقابت‌های بوندسلیگا را به عنوان بهترین لیگ اروپا انتخاب کردند. بعد از بوندسلیگا لیگ برتر انگلیس با 14.3 و لیگا با 4.8 درصد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

59/5 درصد از شرکت‌کنندگان هم ورزشگاه اختصاصی دورتموند را به عنوان بهترین ورزشگاه انتخاب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها