رونمایی از پیش پرداخت بازیکن جدید پرسپولیس؛

دهنوی با جنسیس مشکی آمد

از پرسپولیس و استقلال تا فولاد و نفت؛

زیبای خفته با همه این تیم ها مذاکره کرد!

قاسم دهنوی سوژه شماره یک فصل نقل و انتقالات تقریبا همه تیم های مطرح لیگ برتری را سر کار گذاشت.
کد خبر: ۵۶۹۹۳۵
زیبای خفته با همه این تیم ها مذاکره کرد!


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ دهنوی در فوتبال ایران رکوردی از خود بر جای گذاشت که احتمال می رود در فصل های آینده توسط بازیکنان دیگر شکسته شود، او به طور همزمان با شش باشگاه مذاکره کرد اما در نهایت به تیم تراکتورسازی پیوست.

قاسم دهنوی که هنوز مشخص نیست چرا از سوی هواداران تراکتور سازی " زیبای خفته " لقب گرفت در یک ماه و نیم اخیر با باشگاه های استقلال ، پرسپولیس، سپاهان، فولاد خوزستان و نفت تهران مذاکره کرد اما نکته عجیب تر این است که او تقریبا به همه این تیم ها قول مساعد داد که با آنها قرار داد ببندد.
استقلال: قاسم دهنوی بلافاصله پس از پایان لیگ با قهرمان لیگ برتر مذاکره کرد. او به استقلالی ها گفته بود اگر مبلغ مورد نظر او را تامین کنند حتما می آید و شکی در این موضوع وجود ندارد.
فولاد خوزستان: بازیکن فصل گذشته تراکتور سازی با فولادی ها هم مذاکره کرد و از طریق مدیر برنامه هایش موافقت خود را با انتقال به این باشگاه اعلام کرد اما در ادامه از قولی که داده بود پشیمان شد.
نفت تهران: دهنوی حتی مذاکره با نفت تهران را هم از قلم نینداخت. او مذاکراتی هم با این باشگاه داشت اما مذاکرات با این باشگاه را به اندازه مذاکره با باشگاه های دیگر جدی تلقی نکرد.
پرسپولیس: او پیش از اینکه قرارداد خود را با سپاهان رسمی کند با مسئولان این تیم به توافق رسیده بود. حتی عنوان شد که دهنوی با سرخ ها قرارداد داخلی امضا کرده است تا وقتی خبر قرارداد او با سپاهان رسمیت یافت باشگاه پرسپولیس واکنش شدیدی از خود نشان داد. پرسپولیس بزرگ ترین قربانی بازارگرمی زیبای خفته بود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها