ابراز تاسف باشگاه بوخوم از خبر کذب جذب انصاری فرد

حتما آلمانی ها باید این خبر را تکذیب می کردند!

انصاری فرد ، از بوخوم تا استقلال

شاه ماهی قرمز در تور آبی

یک مبل فروش استقلالی به انصاری فرد پیشنهادی به میزان 2 برابر مبلغ پرسپولیس داده است؛ 800 میلیون نقد و 700 میلیون چک!
کد خبر: ۵۶۹۸۴۳
شاه ماهی قرمز در تور آبی

کریم انصاری فرد در دسترس نیست. این اتفاق برای دهمین روز متوالی تکرار شد تا پرسپولیسی ها ناامید از جذب او در فکر ثبت قرارداد رسمی با سیدمهدی سیدصالحی باشند.

گفته می شود کریم انصاری فرد به آلمان رفته. این را دوستان نزدیک او می گویند. حتی گفته می شود پیغام گیر تلفن او به زبان آلمانی است اما هنوز خبر دقیقی از توافق او با یکی از تیم های بوندس لیگا یا اوبرلیگا شنیده نشده. حتی عده ای می گویند او به ترکیه هم رفته تا با یکی از تیم های این کشور مذاکره کند.

یکی دو روز پیش هم بحث پیشنهاد بوخوم آلمان به انصاری فرد شنیده شد اما محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه های او این خبر را نه تکذیب کرد و نه تایید. این در حالی است که گفته می شود علی دایی به شدت از دست انصاری فرد ناراحت است و موضوع خارج شدن او از دسترس را برنمی تابد.

از سویی دیگر یک شایعه کاملا جدی در تهران به گوش می رسد. شایعه با این مضمون است: «استقلال، کریم انصاری فرد را می خواهد» استقلال از چند روز پیش و طبق نظر امیر قلعه نویی مذاکره با نزدیکان کریم انصاری فرد را آغاز کرده. حضور محمد قاضی در باشگاه استقلال را می توان یک رد گم کنی برای انتقال انصاری فرد دانست.

استقلالی ها با پیشنهادی نجومی قصد دارند کریم انصاری فرد را از چنگ پرسپولیس در بیاورند، پیشنهادی که دیروز محمد رویانیان هم درباره آن کدهایی داد و گفت که یک مبل فروش آن را به مهاجم تیمش داده و او را هوایی کرده است.

با اینکه گفته می شود کریم 2 دسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما این قرارداد مشروط است و طرفین برای ادامه همکاری باید به توافق برسند. یکی از این توافقات، توافق مالی است که گویا انصاری فرد و باشگاه پرسپولیس در این مورد اختلافات بسیاری با هم دارند. گفته می شود استقلالی ها تور خود پهن کرده اند تا این مهاجم 23 ساله را جذب کنند. پرسپولیسی ها پیشنهادی 800 میلیونی به کریم داده اند اما گفته می شود این پیشنهاد دو برابر این پول را به مهاجم پرسپولیس می دهد. 800 میلیون آن را نقد و 700 میلیون هم چک می دهد تا انصاری فرد لباس آبی بپوشد و برای استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

هر چند همه می گویند کریم انصاری فرد فصل ناموفقی را سپری کرد اما از حق نباید گذشت که او در میان این همه ستاره جذب شده توسط پرسپولیس، باز هم بهترین گلزن این تیم شد و 14 گل برای این تیم در لیگ و جام حذفی به ثمر رساند. اینکه پرسپولیسی ها از او ناراضی هستند برمی گردد به سطح توقعات بالا از مهاجمی که با عنوان آقای گلی به پرسپولیس آمد. آمار کریم را با محمد قاضی مقایسه کنید. قاضی یک فصل 2 گل زد و انصاری فرد 14 گل. یادمان نرود که او گل پرسپولیس در فینال جام حذفی را به ثمر رساند و البته در لیگ هم بهترین گلزن این تیم بود.

آیا انصاری فرد به استقلال می رود؟ تکلیف این مهاجم 23 ساله ظرف 2، 3 روز آینده مشخص می شود. شاید بمب خبری استقلال، جذب انصاری فرد باشد و شاید هم او در آلمان با تیم مطرحی قرارداد ببندد. هر چند که به نظر می رسد کریم به ایران برگشته و شاید فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها