بعد از والیبال ایران- کوبا اشک در چشمانم جمع شد؛

مایلی کهن: زیر توپ زدن که اعتماد به نفس نمی شود!

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: محمد مایلی کهن لیست بازیکنان جدید مورد نیاز خود را به باشگاه داده است و در حال مذاکره برای جذب آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۵۶۹۵۰۳
مایلی کهن لیست بازیکنان جدید صبا را به باشگاه ارائه کرد


 حسین نجاتی امروز  اظهار داشت: ما دیر وارد بازار نقل و انتقالات لیگ برتر نشدیم بلکه برخی از تیم‌ها خیلی عجله دارند و با دست زدن به خریدهای آنچنانی، متأسفانه قیمت بازیکنان را فراتر از آنچه که فکر می‌کردیم بالا برده‌اند.

وی ادامه داد: بیش از آنکه فوتبال ما به سمت و سوی حرفه‌ای شدن حرکت کند، گویا دستمزد بازیکنان زودتر از خود باشگاه‌ها به جلو می‌رود، برخی باشگاه‌ها با خرج‌های بسیار بالا تیم‌های دیگر را به دردسر انداخته‌اند و نمی‌دانیم سرانجام این فوتبال که برخی تیم‌ها بی‌ملاحظه هزینه می‌کنند و برخی دیگر از تیم‌ها امکان چنین خریدهایی را ندارند به کجا می‌انجامد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به تلاش باشگاه صبای قم برای جذب بازیکنان کلید و کارآمد تصریح کرد: باشگاه صبا هرگونه تصمیم در خصوص جذب بازیکنان جدید را به محمد مایلی کهن سرمربی جدید تیم واگذار کرده است و ما با نظر وی در نقل و انتقالات سراغ گزینه‌های مورد نظر خود می‌رویم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی مورد نظر کادر فنی هستند اما از آنجا اگر نامی از بازیکن مورد نظر ببرید به یک باره یا آن بازیکن را از شما می‌گیرند یا قیمت آن افزایش عجیب و قریبی پیدا می‌کند بنابراین فعلاً نمی‌توانم به نام بازیکن خاصی اشاره کنم اما طی چند روز آینده صبا خریدهای خوبی انجام می‌دهد.

نجاتی در خصوص بازیکنانی که از تیم صبای قم جدا شده و به سایر تیم‌های لیگ برتری رفته‌اند،‌گفت: این طبیعت فوتبال است و مطمئناً باشگاه صبای قم نیز بیکار ننشسته و بازیکنان خوب و مهره‌های مؤثری برای جایگزینی آن‌ها جذب خواهد کرد.

وی یادآور شد: هیئت مدیره حامی تیم صبای قم است و با توجه به مهلت سه هفته‌ای تا پایان نقل و انتقالات لیگ برتر قطعاً صبای قم نیز بازیکنان خوبی جذب می‌کند و با تمام توان آماده بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: تیم صبای قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه 20 خردادماه تمرینات خود را با حضور محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید این تیم و نادر فریاد شیران و ناصر بختیاری‌زاده در شهر قم آغاز می‌کند و سپس 25 خردادماه راهی اردوی اردبیل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها