سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان:

ایرانیها باعث استعفای من شدند

پس از تساوی لبنان برابر کره‌جنوبی

انتقاد بوکر از فدراسیون فوتبال لبنان

سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر کره جنوبی راضی است اما بار دیگر به انتقاد از فدراسیون فوتبال این کشور پرداخت.
کد خبر: ۵۶۸۶۱۱
انتقاد بوکر از فدراسیون فوتبال لبنان


تیم ملی فوتبال لبنان در حالی که تا آخرین لحظات با یک گل برابر کره‌جنوبی جلو بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کورسوی امید این تیم برای صعود به جام جهانی برزیل از بین برود.

تئو بوکر سرمربی لبنان از تبدیل پیروزی به تساوی آن هم در دقایق پایانی بسیار ناراحت است با این حال عملکرد شاگردانش را ستود.

او افزود: از این‌که در آخرین ثانیه‌ها گل تساوی را دریافت کردیم بسیار ناراحتم اما باید به ستایش از شاگردانم بپردازم. آنها ثابت کردند که شایسته‌ حضور در جام جهانی هستند. فوتبال کره‌جنوبی بر پایه بازی هجومی است که این فضا را به تیم‌های حریف می‌دهد. بارها بر روی دروازه حریف فشار آوردیم و خطر ایجاد کردیم.

بوکر بار دیگر تیغ انتقاد خود را به طرف سران فدراسیون فوتبال لبنان نشانه رفت و گفت: فوتبال لبنان بعد از آمدن من پیشرفت چشمگیری داشت. لبنان پیش از این با اختلاف زیاد برابر کره جنوبی تن به شکست می‌داد اما الان تا آخرین ثانیه‌ها جلو بودیم. این دستاورد بزرگی است. گذشته از این شائبه تبانی چندی پیش فوتبال لبنان را در بر گرفت و فضای آن را ملتهب کرد. کار کردن در چنین فضایی آسان نیست. با این حال بازیکنان با وجود تجربه‌ کم عملکرد خوبی از خود نشان دادند. رسانه‌ها در این مدت اخیر بی‌انصافی کردند و هرچه خواستند به زبان آوردند. فدراسیون فوتبال لبنان چه کاری برای این تیم انجام داده است؟ متاسفانه کسی به خواسته‌های من پاسخ نمی‌دهد و این دلیل اصلی جدایی‌ام است.

این سرمربی آلمانی چند روز پیش اعلام کرد که بازی هفته آینده برابر ایران آخرین حضور او بر روی نیمکت لبنان است.

به گزارش ایسنا؛ لبنان در آخرین بازی خود در انتخابی جام جهانی سه‌شنبه هفته آینده در آزادی به مصاف ایران می‌رود. این بازی در حالی برگزار می‌شود که لبنانی‌ها هیچ شانسی برای صعود به مرحله‌ی بعد ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها