سفر به اردبیل با 10 بازیکن؛

پرسپولیس بدون کریم باقری به اردبیل رفت

اردوی پرسپولیس در اردبیل آغاز شد

مادر علی دایی به استقبال سرخپوشان رفت

اعضای تیم پرسپولیس ظهر امروز در میان استقبال پرشمار هواداران اردبیلی وارد این شهر شدند تا نخستین اردوی آمادگی پیش از فصل خود را در این شهر برگزار کنند.
کد خبر: ۵۶۸۰۵۵
مادر علی دایی به استقبال سرخپوشان رفت


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که 100بازیکن را به همراه خود دارد، ساعت 11 صبح امروز (یکشنبه) وارد اردبیل شد و مورد استقبال جمعی از مردم این شهر قرار گرفت.

طبق معمول گذشته که تیم‌های تحت هدایت دایی به اردبیل وارد می‌شدند، اعضای مدرسه فوتبال علی دایی با لباس های قرمز رنگ از کاروان پرسپولیس استقبال کردند. نکته جالب حضور مادر علی دایی در میان استقبال کنندگان بود.

رضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگر، میلاد غریبی، محمد عباس‌زاده، یونس شاکری، رضا محمدی، مهرداد کفشگری و رضا حقیقی بازیکنانی هستند که پرسپولیس را در این سفر همراهی می‌کنند.

در حال حاضر سرخپوشان در هتل سپید سرعین اقامت دارند. اردوی پرسپولیس در اردبیل یک هفته به طول می‌انجامد. زمین تمرین در دو، سه کیلومتری هتل است و

امکانات دیگر نظیر هتل بدنسازی نیز در این هتل برای شاگردان دایی فراهم است.

قرار است پرسپولیس یکی دو بازی دوستانه با تیم های محلی هم در این اردو انجام دهد اما یکی از مشکلات سرخپوشان در این اردو تعداد کم بازیکنان است که مسئولان باشگاه در تلاش هستند با تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر به تعداد اعضای تیم بیفزایند.

همچنین کریم باقری که برای تماشای دیدار تیم ملی ایران برابر قطر به دوحه می رود در اردوی اردبیل حضور نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خوب است
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
۰
۰
پرسپولیس با علی دایی می تواند قهرمان شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها