ناراحتی ستاره شمار 8 من یونایتد؛

رونی : همه با من دشمن شده اند

به نظر می آمد که پاری سن ژرمن از جذب وین رونی ناامید شده اند اما آنها با یک پیشنهاد جدید برگشته اند، پیشنهادی که به رونی این امکان را می دهد خودش مبلغ قراردادش را تعیین کند.
کد خبر: ۵۶۸۰۵۰
پاری سن ژرمن دست رونی را بازگذاشت

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه به وین رونی پیغام داده اند که خودش مبلغ مورد نظرش برای پیوستن به این تیم فرانسوی را اعلام کند.

پاری سن ژرمن که جدی ترین تلاش ها را برای جذب وین رونی انجام داده اکنون دست رونی را باز گذاشته است تا خودش هر مبلغی را که خواست بگوید. آنها با این روش می خواهند رونی را بالاخره به حضور در پاری سن ژرمن راضی کنند.

بر طبق آخرین اخبار پاری سن ژرمن حاضر است در ازای یک قرارداد چهار ساله به ارزش 30 میلیون پوند هفته ای 300 هزار پوند دستمزد به رونی بپردازد اما مسئولان باشگاه می خواهند حالا همه چیز را بر عهده خود رونی بگذارند. مالک قطری پاری سن ژرمن رونی را هدف اول فصل نقل و انتقالات این باشگاه می داند. رونی که هنوز به پیشنهاد جدید پاری سن ژرمن واکنشی نشان نداده است دو سال دیگر با منچستر یونایتد قرار داد دارد و هفته ای 250 هزار پوند دستمزد می گیرد.

هفته گذشته نیز آرسنال با ارائه یک پیشنهاد نجومی برای جذب رونی دست به کار شده بود. بر اساس پیشنهاد آرسنالی ها قرار بود رونی به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود اما نپذیرفت که این  انتقال عملی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها