فوتبالیست ها به حرف های چوی توجه نکنند؛

ولاسکو: وارد دهان گرگ می شویم

لیگ جهانی حکم بازی تدارکاتی برای ما دارد

ولاسکو: لیگ جهانی جای پیش بینی کردن نیست

نمی‌توانم بازی برابر روسیه در لیگ جهانی را پیش‌بینی کنم چون لیگ جهانی جای پیش بینی کردن نیست.
کد خبر: ۵۶۷۹۹۰
ولاسکو: لیگ جهانی جای پیش بینی کردن نیست


به گزارش سایت فدراسیون والیبال؛ خولیو ولاسکو، در پایان آخرین بازی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان که با شکست 3 بر یک همراه بود با مثبت ارزیابی کردن این بازی برای آماده شدن بازیکنان جایگزین، دلیل باخت را ناشی از همان اشتباهات بازی قبلی خواند و گفت: ما امروز هم با دو اشتباه بازی را با بازیکنان ذخیره خود به تیم اصلی بلغارستان باختیم.

وی ادامه داد: در دریافت با مشکل حدود 46 درصدی مواجه بودیم و به ناچار روی به توپ‌های بلند آوردیم و باز هم در بازی برابر با حریف با یک خطای تور و یک سرویس مستقیم بازی را واگذار کردیم.

ولاسکو در مجموع بازی پایاپای با بازیکنان اصلی بلغارستان را مثبت ارزیابی کرد و بر خلاف بازیکنان تیمش اعتقاد نداشت که اشتباهات داوری باعث شد تا بازنده بازی شوند.

سرمربی تیم ایران در مورد دلایل اصلی شکست خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در دریافت‌ها برابر سرویس‌های پرشی و هم سرویس‌های موجی بازیکنان بلغارستان بد عمل کردند و این موضوع دلیل اصلی ناکامی آنها بود. آنها به جای آنکه با جابجایی بدنشان در صدد کنترل سرویس‌های بر آیند با حرکت دست‌های خود می‌خواستند دریافت کنند. کشاورزی خوب کار نکرد و زرینی هم زرینی همیشگی نبود.

وی در مورد اینکه بازی با بلغارستان چقدر در شبیه سازی بازی با روسیه به او و تیمش کمک کرد گفت: بازی با بلغارستان بی‌شباهت با روسیه نیست ولی با این تفاوت که روس‌ها از نظر سرویس برتری آشکاری با بلغارستان دارند و کمتر توپشان به خطا می‌رود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیش بینی اش از بازی با روسیه گفت: هیچکس جز خدا نمی‌داند چه نتیجه‌ای در انتظار ما است. ما بازی‌های زیادی انجام نداده‌ایم و بازی‌های لیگ جهانی حکم بازی‌های تدارکاتی برای جام ملت‌های آسیا را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها