بازیکن باسابقه تنیس روی میز کشورمان گفت: شرایط بد میزبانی فرانسوی‌ها باعث شد من 2 یا سه رده پایین بیایم.
کد خبر: ۵۶۴۷۰۷
میزبانی فرانسوی‌ها افتضاح بود


مهران احدی  اضافه اضافه کرد: من واقعا متاسفم که مسابقات قهرمانی جهان فرانسه با شرایط میزبانی بسیار بدی برگزار شد، از نظر برنامه ریزی جداول ساعات مسابقات به قدری ضعیف بودند که ما شب قبل از مسابقات نمی دانستیم چه زمانی بازی داریم، همین عامل ضربات زیادی به ما وارد کرد تا جایی که می توانستم حتی چند رده بالاتر از این رده ای که قرار گرفتم، باشم.

بازیکن باسابقه تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: من در این مسابقات در آماده ترین شرایط زندگی ام بودم به قدری راحت بازی می کردم که می توانستم تا مراحل بالاتر بیایم نتایجی هم که گرفته ام نشان می دهد که آماده بودم اما یکی از دلایل اصلی باخت من همین برنامه ریزی غلط مسئولان برگزاری مسابقات بود.

احدی گفت: برای گفته هایم دلیل دارم؛ به طوری که مسابقه اول و دوم ما در مرحله گروهی روز اول برگزار شد پس از آن ساعت 10 صبح مسابقه داشتیم من بدون تی شرت اضافه و حتی غذا به این امید به سالن رفتم که بعد از بازی به هتل بر می گردیم اما با پایان مسابقه به ما خبر دادند که ساعت یک مسابقه دوبل داریم، بعد از پایان رقابت دوبلمان اعلام کردند بازی بعد ساعت 15:15 است. من بلافاصله مجبور بودم مسابقه بدهم و شرایط بسیار سختی بود.

کاپیتان تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: در مسابقات آن روز من با تی شرت خیس بازی می کردم زیرا لباس اضافه نبرده بودم بازی حساس دوبل بود به قدری خسته بودم که نتوانستم مقابل حریف بلاروسی ام که از رنکینگ من 2 برابر پایین تر بود به پیروزی برسم و حذف شدم.

وی اضافه کرد: حریف بلاروسی من بازی قبل استراحت داشت بر خلاف من که خسته بودم با این حال 2 بر صفر از وی پیش افتادم اما خستگی نگذاشت به راحتی فکر کنم و بازی را نتوانستم به نفع خودم به اتمام برسانم و حذف شدم.

احدی به باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه ریزی غیر منصفانه و بسیار ضعیف بود و من را عقب انداخت ولی در کل از عملکردم راضی هستم و توانستم پیروزی های قابل قبولی را کسب کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها