بعد از والیبال ایران- کوبا اشک در چشمانم جمع شد؛

مایلی کهن: زیر توپ زدن که اعتماد به نفس نمی شود!

یکی از دو گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس گفت: امروز با مسئولان باشگاه هیچ صحبتی نداشتم و هیچ وقت هم قول قهرمانی نمی‌دهم، اما اگر سرمربی پرسپولیس شدم، قول می‌دهم تیم قدرتمندی را بر اساس ایده‌هایم بسازم.
کد خبر: ۵۶۳۸۹۱
مایلی‌کهن:  پرسپولیس خوبی می‌سازم


محمد مایلی کهن در حاشیه گردهمایی دانش افزایی مدرسین و مربیان فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه خوبی بود و امیدوارم که در آینده به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مربیان فوتبال هم بتوانند تجربیات ارزشمندشان را پای تریبون بیان کنند. تجربیاتی که شاید یک فرد نتوانسته است در دوران کاری‌اش آن را به دست بیاورد. این‌ها برای فوتبال مفید است.

وی در واکنش به این که شما به همراه منصور ابراهیم‌زاده یکی از دو گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس هستید و آیا مسئولان این باشگاه با شما مذاکره‌ای داشته‌اند، اظهار کرد: من اطلاعی از این که گزینه نهایی شده‌ام یا نشده‌ام، ندارم و امروز هم هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه انجام نداده‌ام. اگر سرمربی شدم افتخار می‌کنم و اگر هم نشدم برای کسی که انتخاب شد آرزوی موفقیت خواهم داشت.

مایلی کهن در واکنش به این که گفته می‌شود که شما گزینه وزارت ورزش و جوانان هستید، گفت: من از این موضوع هم اطلاعی ندارم و از شما می‌شنوم. البته اگر این موضوع صحت داشته باشد از وزارت ورزش و جوانان ممنونم چون در سال‌های گذشته همیشه ما جزو کسانی بودیم که در راه مسئولیت گرفتمان در پرسپولیس مقاومت می‌شد و حالا اگر گزینه باشیم خب جای خوشحالی دارد.

وی در واکنش به این که برخی از پیشکسوتان و اعضای کمیته‌ فنی پرسپولیس معتقدند که سرمربی تیم پرسپولیس باید از پرسپولیسی‌ها باشد ؟ گفت: این را باید از کمیته‌ فنی بپرسید ، چون من عضو این کمیته‌ نیستم نمی‌توانم در این باره نظری بدهم. البته در مقطع زمانی خودش می‌توانم جواب دهم.

مایلی کهن همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان باشگاه برنامه داده‌اید، گفت: وقتی که انتخاب نشده‌ام چه برنامه‌ای بدهم. این اصلا درست نیست. برنامه دادن قبل از انتخاب یک کار غلط است که در برخی از جاها عنوان می‌شود، مگر کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد به فدراسیون برنامه داده بود. او انتخاب شد و بعد اگر برنامه‌ای هم داشت آن را مطرح کرد. بعد از آن که مربی انتخاب می‌شود، می‌تواند با توجه به بضاعت تیم و امکانات مسئولان تیم برای آینده برنامه‌ریزی کند که چه بازیکنانی در را اختیار داشته باشند و چه اردوهایی برگزار شود و در چه مقاطعی و با چه تیم‌های بازی‌های تدارکاتی انجام دهند.

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان باشگاه قول قهرمانی هم می‌دهید؟ گفت: هیچ مربی عاقلی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد، مگر اتفاقات و حوادث در دست ماست؟ من فقط اگر سرمربی شدم این قول را می‌دهم که پرسپولیس خوبی را بسازم و یکسری از تفکرات و ایده‌هایم را که فکر می‌کنم می‌تواند مفید باشد در پرسپولیس اجرایی کنم تا تیمی قوی بسازیم.

مایلی کهن ادامه داد: چیزهایی که در ذهن دارم می‌تواند پرسپولیس قدرتمندی را بسازد. به عنوان نمونه باید بگویم که بهترین گلزنان فوتبال ما از پرسپولیس بوده‌اند و به طور نمونه ما می‌توانیم از فرشاد پیوس که سابقه گلزنی زیادی دارد برای آموزش مهاجمان‌مان استفاده کنیم و یا سایر چهره‌های موفق دیگر را در پست‌های دیگر قرار دهیم. آنها تجربیات ارزنده‌ای دارند که می‌تواند به سود پرسپولیس باشد. پرسپولیس تیمی است که هم نیاز به بازیکن جوان و هم با تجربه دارد. البته بازیکن جوانی که الان پشت در تیم ملی باشد، نه این که سه سال دیگر بخواهد به تیم ملی راه پیدا کند. این‌ها می‌تواند برنامه کوتاه مدت من باشد و پرسپولیسی بسازیم که تماشاگر بیشتر از این لطمه نبیند.

 به گزارش ایسنا ،مایلی کهن در خصوص جلساتش با کفاشیان و این که آیا این جلسات برای تیم جوانان بوده است؟ اظهار کرد: یکی، دو جلسه با کفاشیان داشته‌ام، چون من زمانی سرمربی تیم ملی بودم. تجربیاتی دارم که در اختیار کفاشیان قرار دادم. تجربیاتی که بیشتر درباره بازی با قطر بود. بالاخره ما در گذشته از این حیث لطماتی خورده‌ایم و اگر همه نکات لازم را رعایت کنیم. شاهد این خواهیم بود که مشکلات قبلی که خیلی هم تعیین کننده بود دیگر نصیب تیم ما نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها