فرزاد حاتمی ، مهاجم استقلال در بازی استقلال به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و در برد پرگل تیمش سهیم بود .
کد خبر: ۵۶۳۷۰۶
حاتمی : بنزین ما بعد از بازی با الشباب تمام می شود


او درباره این دیدار به خبرنگار گل می گوید:« در حالی با الشباب بازی می کردیم که این تیم 3 دفاع اصلی اش را در اختیار نداشت. به همین خاطر کار ما کمی آسانتر شد و در حمله توانستیم فضار بیشتری به این تیم بیاوریم و 4 بار دروازه آنها را باز کنیم. البته آنها با کلیه نفرات به تهران می آیند و ما آنها را نباید دست کم بگیریم. اگر خدای ناکرده گل بخوریم آنها انگیزه پیدا می کنند . به همین دلیل باید تمام حواسمان را معطوف به بازی کنیم تا بتوانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم»

حاتمی درباره نقش خود در گل های سوم و چهارم استقلال می گوید:« من در 2 گل تاثیرگذار بودم و خدا را شکر توانستم مفید باشم.من پشت فوروارد بازری می کردم و امیرخان از من خواست تا کمی عقب تر به میدان بروم. من هم انجام وظیفه کردم و امیدوارم توانسته باشم رضایت مربیان را جلب کنم»

از حاتمی می پرسیم آیا این تیم استقلال قهرمان آسیا می شود که او در جواب می گوید:« این تیم می تواند قهرمان آسیا شود اما به شرطی که شرایط مهیا باشد. بنزین ما تا همین مرحله بود و به نظر من بعد از بازی با الشباب تمام می شود.باید دوباره انرژی و انگیزه به تیم تزریق شود. به خصوص از نظر مالی . باید به تیم بودجه بدهند تا در ادامه کار بتوانیم برای استقلال و ایران افتخار بیافرینیم. به نظر من اگر قرار است تا فینال برویم باید حتما قهرمان شویم. نایب قهرمانی به درد نمی خورد و اگر قرار است نایب قهرمان شویم همین بهتر که تا مراحل بالاتر نرویم»

فرزاد حاتمی معتقد است مشکلات مالی استقلال همچنان به قوت خود باقی است. او می گوید:« فردا می روم دفتر حاجی تا با او حرف بزنم. باید ببینم به مشکلات مالی من رسیدگی می شود یا نه. ما تیم الشباب را بردیم اما هنوز پاداشی نگرفته ایم. کلا در آسیا فقط یک 500 دلار پاداش گرفتیم و به این مرحله رسیدیم. واقعا از استقلال حمایت مالی نمی شود یا اگر می شود پولش به جیب چند بازیکن خاص می رود. متاسفانه یکسری ها 70،80 درصد پول گرفته اند اما یکی مثل من هنوز 25 درصد هم نگرفته ام. مگر خون بقیه از من رنگین تر است که پولشان را کامل می گیرند؟ 6 ماه است آمده ام استقلال اما فقط 20 درصد به من داده اند.من حقیقت را می گویم و کاری هم ندارم به کسی بربخورد یا نه. واقعا من هم مشغله دارم، من هم مشکلات دارم. وقتی قرارداد بستم به من نگفتند به یکی پول می دهیم و به تو نه.بودجه ای که به تیم تزریق می شود باید بین همه یکسان تقسیم شود.چه کسی که فیکس بازی می کند و چه کسی که ذخیره است یا اصلا بازی نمی کند. »

حاتمی در ادامه می گوید:« همه ما بازیکنان استقلال باید در یک سطح باشیم. اگر 100 هزار تومان هم می آید باید بین همه تقسیم شود. این درست نیست که به یکی زیاد بدهند و به یکی کمتر از بقیه. اینطوری دودستگی در تیم بوجود می آید که این اصلا به صلاح استقلال نیست. من چیزی را می گویم که عیان است و همه در تیم می دانند. واقعا نمی دانم امسال اینگونه است یا همه سالها این اتفاقات در استقلال رخ می دهد. من، اشجاری،ایمان موسوی، کیانوش، محمدرضایی، سیاوش، میثم بائو و هاشم بیگ زاده و... بخش کمی از قراردادهایمان را گرفته ایم اما خیلی های دیگر دریافتی شان به مراتب بیشتر از ما است.استقلال یک تیم است و نباید بسته به نفر باشد.استقلال یک گروه است و نباید بین بازیکنان این گروه فرق قائل شد. به عنوان مثال در قهرمانی ما کیانوش رحمتی هم دخیل بوده. چرا نباید پول کیانوش را بدهند؟ یک روز فرزاد حاتمی خوب است و گل می زند، یک روز هم او خوب نیست و مثلا کیانوش خوب بازی می کند. پس نباید فرق گذاشت بین بازیکنان . البته فوتبال ایران است و هزار تا کار غیراصولی انجام می شود. این هم مثل آن هزار اتفاق.»

می گویند حاجی فتح اله زاده می خواهد کاناوارو را به استقلال بیاورد. حاتمی درباره این شایعه نزدیک به طنز می گوید:« من که متوجه نشدم کاناوارو به اردوی ما آمده اما فکر می کنم فتح اله زاده می خواهد اشتایگر را به استقلال بیاورد. البته شاید کاناوارو آمد و برای استقلال افتخاری بازی کرد. چون اینجا اصلا پول نیست!»

حاتمی درباره حرکت حنیف عمران زاده مقابل الشباب می گوید:« من روی نیمکت و کنار حنیف بودم که به او توهین کردند. البته او حرکت بچگانه ای کرد اما شاید هر کس دیگری جای او بود حرکت زشت تری انجام می داد. آنها واقعا به حنیف توهین می کردند و مدام او را هو می کردند. ضمن اینکه به نظرم حنیف مثل یک شاگرد که از معلم اجازه می گیرد می خواست از تماشاگران اجازه بگیرد که انگشتانش را قاطی کرد و این حرکت را انجام داد»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها