حمله به سرمربی جدید چلسی تمامی ندارد؛

یک لالیگا علیه مورینیو

رئال در آستانه از دست دادن یک جام دیگر؛

جنگ لفظی نشست خبری رئال را لغو کرد

رئال مادرید از بیم ادامه جنگ لفظی ˈخوزه مورینیوˈ سرمربی این تیم و بازیکنان سرشناس آن، نشست خبری پیش از مسابقه را لغو کرد.
کد خبر: ۵۶۱۶۰۹
جنگ لفظی نشست خبری رئال را لغو کرد


به گزارش ایندیپندنت، قهرمان 9 دوره لیگ قهرمانان اروپا قرار است روز شنبه به مصاف اسپانیول برود و اگر ببازد هدیه ای به بارسلونا خواهد داد تا برای چهارمین بار طی پنج سال اخیر قهرمان لالیگا شود.

البته بارسلونا فقط به دو امتیاز دیگر نیاز دارد تا جام قهرمانی اش تضمین شود و این راهم می تواند در دیدار روز یکشبنه مقابل آتلتیکو مادرید به دست بیاورد.

اظهارنظر مورینیو درباره ˈایکر کاسیاسˈ کاپیتان و دروازه بان چندین ساله این تیم و متعاقب آن دفاع ˈپه پهˈ از کاسیاس و پس از آن پاسخ مورینیو به منتقدان از شکاف در این تیم پرده برداشت.

در واکنش به این جنگ لفظی، ˈفلورنتینو پرزˈ رییس باشگاه رئال مادرید در اظهارنظری کم سابقه خواستار اتحاد تیم شد ولی مورینیو آن را نادیده گرفت و درمصاحبه خود علیه کاسیاس صحبت کرد و به حرف های په په هم پاسخ داد.

ورزشگاه برنابئو به رغم پیروزی شش بر دو رئال مادرید مقابل مالاگا در روز چهارشنبه نام کاسیاس را فریاد زد و عده ای از هواداران مورینیو را هو کردند و برایش سوت کشیدند.

پس از بازی ˈژابی آلونسوˈ و ˈرائول آلبیولˈ خواستار اتحاد تیم در آستانه دیدار فینال جام حذفی مقابل آتلتیکو مادرید شدند، زیرا آخرین بخت رئال برای کسب یک جام در این فصل است.

به رغم آن که مورینیو تا سال 2016 با رئال مادرید قرارداد دارد، آینده او موضوع بحث رسانه های ورزشی جهان است و این بحث ها پس از ناتوانی رئال در هفته گذشته از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا شدت گرفته است.

به گزارش ایرنا؛ این سرمربی 50 ساله هم برای آن که به شایعات پایان دهد کار چندانی نکرده و بحث بازگشت او به باشگاه چلسی پس از حمله ای که به کاسیاس و په په کرد، قوت گرفته و حکایت از عزم او برای ترک مادرید دارد.

ˈسرخیو راموسˈ مدافع رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در حاشیه تنیس آزاد اسپانیا گفت: وقت آن رسیده که بحث ها در باره سرمربی با کاسیاس و په په را تمام کنیم. تنها سوال می تواند در باره فینال باشد که پیروزی در آن برای ما از همه چیز مهمتر است.

وی افزود: بگذارید از این بحث ها و منیت ها عبور کنیم و بیش از هم بر اتحاد تیم که اساس و پایه کار و موفقیت بدون آن غیرممکن است، تمرکز داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها