در این دیدار فقط باید پیروز شویم

کریمی: بازی با فولاد آخرین فینال لیگ برتر است

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: دیدار مقابل فولاد خوزستان آخرین فینال لیگ برتر است و تکلیف آخرین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۵۶۱۰۰۲
کریمی: بازی با فولاد آخرین فینال لیگ برتر است


 یعقوب کریمی در مورد دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: یکی از مهمترین مسابقات‌مان را مقابل فولاد انجام خواهیم داد. این بازی به نوعی فینال پایانی لیگ برتر است چرا که تقریبا تکلیف تیم‌های قهرمان و سقوط کننده مشخص شده و تنها تکلیف آخرین صحنه لیگ قهرمانان آسیا در این دیدار مشخص نشد. ان‌شاءالله در این مسابقه سه امتیاز را بگیریم و بتوانیم به آسیا برویم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است سهمیه آسیا را به دست بیاورد، اظهار داشت: در بازی خانگی به میدان می‌رویم و باید تلاش کنیم تا از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم. باخت و تساوی برای ما فرقی نمی‌کند و تنها با پیروزی می‌توانیم به رتبه چهارم صعود کنیم.

هافبک نفت تهران در مورد شناختش از فولاد خاطرنشان کرد: فولاد تیم بسیار قدرتمندی است که یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران هدایت این تیم را به عهده دارد. فرکی سال پیش در نفت تهران حضور داشت. آنها اگر تیم خوبی نبودند اکنون در رتبه چهارم جدول قرار نداشتند. می‌دانیم بازی سختی داریم و به همین خاطر تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

کریمی در مورد برطرف شدن مصدومیتش به فارس گفت: در بازی مقابل سایپا از دقیقه 50 به بعد وارد زمین شدم و عملکرد خوبی داشتم. مصدومیتم کاملا برطرف شده و خدا را شکر در شرایط خوبی به سر می‌برم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها