رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر در ایران بودم نمی‌گذاشتم مهدوی‌کیا این طور خداحافظی کند.
کد خبر: ۵۶۰۸۳۴
پروین: با علی کریمی صحبت می کنم


علی پروین در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید این را اعلام کنم که شاید برخی‌ها جرات نکنند که بگویند می‌ترسند سوار هواپیما شوند، اما من این موضوع را با قدرت گفتم. من با یک پرواز بیست ساعته به استرالیا رفتم و یا در سفر آرژانتین دو روز در راه بودم، 18 ساعت هم برای سفر به برزیل در راه بودم پس این را بدانید که آنچنان که می‌گویند ترس ندارم.

وی افزود: اگر بگویم که نمی‌ترسم دروغ بود، من هم دوست ندارم دروغ بگویم.

پروین ادامه داد: من امروز 6 صبح به خانه رسیدم و تا ساعت 12 خواب بودم اما واقعا شرایط پرسپولیس اجازه نداد که با این وضع راحت بخوابم.

پروین در خصوص فینال جام حذفی نیز گفت: من در زمان بازی پرسپولیس و سپاهان در مالزی بودم و قرار بود بعد از بازی با بعضی‌ از ایرانی‌ها در یک قهوه خانه سنتی جشن بگیریم ولی متاسفانه بدترین روز زندگی فوتبالی من اتفاق افتاد، می‌خواستم یک طوری فرار کنم که به جشن نروم اما مجبورم کردند و 15 دقیقه ضمن صحبت با مردم در مالزی آنها را آرام کردم، فوتبال همین است برد و باخت دارد.

وی در خصوص خداحافظی مهدوی کیا نیز گفت: اگر من بودم اجازه نمی‌دادم مهدی کیا اینطوری خداحافظی کند،  اما الان متاسفانه  حرف ها را پس و پیش می‌زنند اگر من بودم یک بازی تدارکاتی با تیمی خوب را انتخاب می‌کردم تا مهدی کیا خداحافظی کند، ما باید خداحافظی در شان مهدوی کیا برگزار می‌کردیم، چون ایشان زحمت برای فوتبال ما زیاد کشیده و 12 سال در آلمان افتخار فوتبال ما بوده است. او اصلا بچه محل من است.

وی افزود: برخی ها متاسفانه خواستند او را مقابل من قرار دهند، چرا باید برای شاگرد خوبم یعنی مهدوی کیا بزنند، اگر بودم زمین به آسمان می‌آمد نمی‌گذاشتم مهدوی کیا خداحافظی کند.

وی درباره کریمی نیز گفت: باید درباره خداحافظی علی هم با او صحبت کنم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش فارس ، رئیس کمیته فنی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی که آیا رویانیان و گل محمدی بمانند بهتر است یا بروند؟ یاد آور شد: قرار است جلسه هیات مدیره برگزار شود، من یک پیشنهاد دادم که همه چیز را به بعد از بازی با تراکتورسازی موکول کنیم تا برای همه چیز تصمیم بگیریم و پرسپولیس از این شرایط در بیاید، ولی حالا باید ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها