در جلسه فتح الله زاده و قلعه نویی شرکت نمی کنم

ماجدی:خداحافظی منتظری ساده بود

خواسته ها برآورده شود،‌ قلعه نوعی می ماند

ماجدی: قهرمانی استقلال را بی ارزش نکنید

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: قلعه نویی تا پایان فصل سرمربی استقلال است و با قدرت به کارش ادامه می دهد.
کد خبر: ۵۶۰۶۸۵
ماجدی: قهرمانی استقلال را بی ارزش نکنید


میرشاد ماجدی   افزود: امیر قلعه نویی طرحها و توقعاتی دارد که اگر مسئولان ورزش خواسته هایش را برآورده کنند در استقلال می ماند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص پیشنهاد تیم فوتبال الوصل امارات به قلعه نوعی گفت: من اطلاعی از پیشنهاد تیم فوتبال الوصل امارات به قلعه نوعی ندارم.

وی درباره گفته های مسئولان فولاد نسبت به قضاوت نادرست ترکی گفت:‌ به نظرم بازی تمام شده است و دیگر لزومی ندارد که درباره قضاوت ترکی بحث کنیم. من از اهالی فوتبال خواهش می کنم که قهرمانی استقلال را بی ارزش و مسائل حاشیه ای را مطرح نکنند.

ماجدی درباره قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: همدلی بین کادر فنی و بازیکنان و تجربه کادر فنی، عوامل قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود.

وی در ادامه اظهار داشت: فتح اله زاده، مدیر عامل تیم بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر به هر یک از اعضای کادر فنی و بازیکنان 5 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره برنامه های تیم استقلال برای فصل بعد گفت: ما سه بازی تا اول خرداد داریم بعد از چند روز استراحت و ریکاوری تیم آماده بازیهای بعدی خواهد شد.

وی در خصوص وضعیتش در تیم فوتبال استقلال گفت: من بعد از پایان بازی های باقی مانده در مورد ماندن یا رفتنم از استقلال تصمیم گیری می کنم.

ماجدی درباره بازی آخر آبی پوشان با داماش گیلان به باشگاه خبرنگاران گفت: با اینکه ما قهرمان لیگ شدیم اما با تمام توانمان مقابل داماش گیلان قرار می گیریم و محکم برابر این تیم بازی خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها