از خداحافظی کریمی شوکه شدم

سعداوی : استقلال زیر توپ می‌زد

مهدی نوری آنقدر از محسن ترکی شاکی است که حد ندارد. او می گوید داور مسابقه تمرکزش را از بین برده بود.
کد خبر: ۵۶۰۶۶۹
نوری :ترکی با دخالت و دادوفریاد تمرکز من را گرفت

بازیکن تیم فولاد درباره اتفاقات بازی با استقلال با سایت گل حرف زده است.
 

بازی را باختید آیا لایق باخت بودید؟

اگر بخواهیم راستش را بگوییم نه ، در نیمه اول حریف اصلی ما و مشکل ما داور بازی بود. که مدام به بازیکنان ما کارت می‌داد و یک پنالتی که قطعاً درست نبود را برای استقلالی‌ها گرفت. در کل باید بگویم که در بازی هم ما از استقلال سر تر بودیم و واقعاً لایق باخت نبودیم.

چرا پنالتی‌ات را گل نکردی؟

من تمام پنالتی‌های خودم را گل کرده‌ام اما در این بازی این اتفاق نیافتاد و علت اصلی آن آقای ترکی است.

چرا ترکی؟

اقای ترکی خیلی در نحوه پنالتی زدن من دخالت می‌کرد و می‌گفت توپ را کجا بگذارم و با داد و فریاد تمرکز را از من گرفت من می‌خواستم توپ را پشت دایره بذارم و او داد می‌زد و می‌گفت باید جلوی دایره بگذاری. این در حالی است که قانون می‌گوید باید توپ با نقطه دایره تماس داشته باشد و مهم نیست توپ کجا قرار می‌گیرد و فقط باید دایره را لمس کند. اما آقای ترکی نمی‌دانم به عمد یا غیرعمد سعی در به هم زدن تمرکز من داشت .

قهرمانی استقلال؟

تیم استقلال تیم بزرگی است و از نظر بازیکن خیلی غنی است اما در بازی با ما حقشان نبود و بجز آن پنالتی یک موقعیت هم نداشتند ما در نیمه دوم می‌توانستیم با اختلاف زیاد آنها را شکست دهیم. به هر حال این قهرمانی را به آنها تبریک می‌گویم.

سهمیه؟

الان کمی کارمان سخت شده اما با یک مساوی هم ما سهمیه می‌گیریم البته بازی سختی با نفت در تهران داریم که فکر می‌کنیم شخصیت تیم ما جوری است که آسیایی شدن حقمان است و امیدوارم با کمک خدا این اتفاق بیافتد و آسیایی شویم.

واکنش مربی و بازیکنان نسبت به پنالتی خراب کردنت چه بود؟

همه گفتند فدای سرت . اما من خودم بیشتر از هر کسی ناراحت بودم که چرا گل نشد. قطعاً اگر پنالتی من گل می‌شد. بازی را می‌بردیم و قهرمانی استقلال به هفته آخر می‌کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها