دایی : دخترم من را با تجربه تر کرد

آرزوی دایی برا ی بازگشت به تیم ملی!

امکان دارد از ورزشگاه سورینت منصرف شویم

برنامه های طولانی مدت راه آهن با دایی

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: با توجه به اینکه شهرداری ورزشگاه سورینت را تکمیل نکرده احتمال دارد از این موضوع منصرف شویم.
کد خبر: ۵۵۹۵۸۶
برنامه های طولانی مدت راه آهن با دایی

صادق رئیسی‌کیا در خصوص تمدید قرارداد با علی دایی عنوان کرد: ما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم تلاش داریم که ثبات مدیریت را حفظ کنیم و در همین جهت سرمربی خود را برای برنامه‌ریزی 5 ساله در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته دایی سرمربی راه‌آهن بوده و می‌خواهیم با او ادامه دهیم. مذاکرات و توافقات اولیه صورت گرفته و سرمربیگری دایی برای فصل آینده نهایی شده فقط در این هفته برنامه‌های تیم را مرور خواهیم کرد که متناسب با بودجه، تیم چه اهدافی خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن درباره هدفش برای فصل آینده تصریح کرد: ما قصد داریم در سیزدهمین دوره لیگ برتر جزء 4 تیم برتر تیم باشیم. بخش خصوصی قصد دارد هزینه‌هایی که انجام می‌دهد با بهترین نحو ممکن از آن بهره ببرد. در همین راستا تغییراتی خواهیم داشت اما همچون تیم‌های دولتی ریخت و پاش‌های بی مورد نداریم که برای مدیران بعدی بدهی‌هایی را به جای بگذاریم.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه آیا ورزشگاه سورینت برای فصل آینده تکمیل شده، یادآور شد: شهرداری تهران در حال آماده‌سازی این ورزشگاه است، اما کمی این مورد به مشکل برخورده است. با توجه به اینکه ما نیاز داریم تا در فصل آینده ورزشگاه را در اختیار داشته باشیم، اگر شهرداری در موعد مقرر ورزشگاه را به ما تحویل ندهد، مجبور می‌شویم از این موضوع منصرف شویم.

وی درباره اینکه آیا اکباتان نیز از گزینه‌های این باشگاه است، تصریح کرد: من هم‌اکنون چیزی را رد نمی‌کنم چند ورزشگاه وجود دارد که برای فصل آینده درصدد هستیم یک جا را انتخاب کنیم. در 2،3 هفته آینده وضعیت ما در مورد ورزشگاه سورینت مشخص خواهد شد.

رئیسی‌کیا در مورد نام فصل آینده این تیم، به فارس گفت: گزینه اول ما سورینت است و باید مراحل و کارهایی را انجام دهیم. موارد کارشناسی در نظر می‌گیریم و بعد بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها