مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدوارم سپاهان قهرمان جام حذفی شود هر چند ما برای قهرمان هم شانس داریم.
کد خبر: ۵۵۹۰۰۲
طالبی: برای قهرمانی در لیگ هنوز شانس داریم


 فرشید طالبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی سپاهان مقابل الغرافه قطر، گفت: پیروزی را کسب کردیم اما خیلی دیر شده بود، متاسفانه نتیجه‌ای رقم خورد که نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. اگر در دیدار قبلی الاهلی تیم الغرافه را شکست می‌داد شاید اکنون به مرحله بعد صعود می کردیم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند در دیدار الغرافه و الاهلی تبانی صورت گرفته است گفت:‌ نمی‌توان چنین صحبتی را بدون مدرک بیان کرد و اصلا این کار درست نیست. من فکر می‌کردم الاهلی توانایی شکست الغرافه را دارد و شاید به خاطر مسجل شدن الاهلی این تیم بازی با الغرافه را جدی نگرفته بود. در کل باید شرایطی ایجاد می‌کردیم که به صورت مستقیم راهی مرحله بعد ‌شویم. در 2 بازی پایانی برای حفظ آبرو جنگیدیم و خدا را شکر توانستیم به موفقیت برسیم.

طالبی در مورد فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس یادآور شد: خیلی خوشحالم که حساسیت در هفته‌‌های پایانی لیگ و جام حذفی زیاد شده و هواداران می‌توانند از دیدن مسابقات لذت ببرند. امیدوارم حساسیت دیدار فینال بر مسائل فنی غلبه نکند و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی بازی با کیفیتی از خود ارائه دهند. همه ایرانی‌ها این بازی را به صورت دقیق نظاره می‌کنند و امیدوارم مسابقه بسیار خوبی مشاهده کنند.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به اتفاقات دیدار رفت لیگ برتر مقابل پرسپولیس آیا آب معدنی با خود به تهران می‌آورند، گفت: خدا را شکر تمامی آن مسائل به اتمام رسید و آزمایشاتی که انجام شد جوابش منفی بود. آن اتفاقات ارتباطی به ما نداشت در کل تمامی این مسائل برعهده تیم میهمان قرار دارد.

طالبی در مورد اینکه آیا سپاهان شانسی برای قهرمان شدن در لیگ برتر دارد، خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول پس از باخت مقابل استقلال در مصاحبه‌ام اعلام کردم یقین داشته باشید که سپاهان قهرمان نیم فصل خواهد شد. همان زمان توانستیم فاصله به وجود آمده را جبران کنیم. این بار هم اعلام می‌کنم ناامید نیستیم و تا لحظه آخر تلاشمان را انجام می‌دهیم. قبول دارم که شانس استقلال بیشتر است اما ما نیز با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم.

مدافع سپاهان در مورد اینکه به دلیل محرومیت نمی‌تواند در فینال جام حذفی به میدان برود، به فارس گفت: از این موضوع ناراحت هستم اما بازیکنانمان مطمئنا با قدرت تمام تلاش خود را ارائه می‌دهند و هیچ مشکلی از این بابت ندارد. این چهارمین فینالی است که در آن حضور دارم و امیدوارم سپاهان در نهایت به موفقیت برسد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها