تقدیر از باقری و هاشمیان در بازی با هامبورگ

درس هایی که رویانیان از روشن آموخت

همه اعضای تیم باید تمرکزشان به فینال جام حذفی باشد

رویانیان: قاضی ، تصمیم به ترک ورزشگاه گرفته است

قاضی به طور کلی در فصل جاری فشارهای زیادی را تحمل کرد و احتمالا در سایه همین مسائل دست به چنین اقدامی زده است.
کد خبر: ۵۵۸۶۳۵
رویانیان: قاضی ، تصمیم به ترک ورزشگاه گرفته است

به گزارش  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان گفت: کادر فنی پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان با درایت و تفکراتی که داشت توانست بازی را به خوبی مدیریت کند و این سه امتیاز در آستانه دیدار فینال جام حذفی و در شرایطی که تیم پس از هفته‌ها در یک بازی رسمی به میدان می‌رفت، ارزش خاص خودش را داشت. بازیکنان پرسپولیس نیز تلاش خود را کردند که این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم و از حمایت همه جانبه هواداران نیز بر حسب وظیفه تشکر می‌کنم.رویانیان درباره اقدام محمد قاضی مبنی بر ترک ورزشگاه پس از تعویض عنوان کرد: مشخص است که چنین اقدامی کار درستی نبوده است. محمد قاضی به طور کلی بازیکنی منضبط و با شخصیت است که شاهد برخوردهای حرفه‌ای و انضباط و ادب او بوده‌ام و تعجب کردم که چنین تصمیمی گرفته است. قاضی به طور کلی در فصل جاری فشارهای زیادی را تحمل کرد و احتمالا در سایه همین مسائل دست به چنین اقدامی زده است اما باید بگویم در فوتبال همه تصمیمات به سرمربی تیم بر می‌گردد و همه اعضای تیم باید تابع تصمیمات سرمربی بوده و احترام به کادر فنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: اینکه محمد قاضی مصاحبه کرده و ضمن پذیرش اشتباه خود عذرخواهی کرده است، نشان می‌دهد که بازیکن باشخصیتی است و واقعیت را پذیرفته است. در مجموع تصمیم‌گیری نهایی با سرمربی تیم است و هر تصمیمی که آقای گل‌محمدی بگیرد اجرا خواهد شد.

رویانیان در پایان گفت: همه اعضای تیم و باشگاه باید تمرکز خود را برای فینال جام حذفی بگذارند و به این فکر کنند که با قهرمانی پرسپولیس، میلیون‌ها هوادار را شاد خواهند کرد. تیم در چنین مقطعی نیاز به آرامش دارد و باید همه این را مد نظر خود قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها