شانس اندک مورینیو برای فتح سومین جام اروپایی

رئال امشب دیوانه وار بازی می کند

خوزه مورینیو حتی اکنون که در آستانه دیدار برگشت با بورسیادورتموند قرار دارد، نمی‌تواند آنچه لواندوفسکی و بورسیادورتموند در دیدار رفت بر سر او و تیمش آوردند، فراموش کند. او لواندوفسکی را بزرگ‌ترین شوک می‌داند.
کد خبر: ۵۵۸۶۰۷
رئال امشب دیوانه وار بازی می کند

مورینیو که دیگر کمتر شانسی برای تیمش در بازی امشب وجود دارد، گفت: «ما حالا می‌دانیم لواندوفکسی چه کسی است و امشب چه کاری می‌خواهد انجام بدهد. چیزی که هفته پیش اتفاق افتاد ناامیدکننده بود، اما ایمان دارم دیگر هرگز تکرار نمی‌شود نه برای لواندوفسکی و نه برای رئال، البته حداقل تا زمانی که من در این تیم هستم!»

مورینیو اطمینان دارد لواندوفسکی امشب هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. او عنوان کرد: «این پسر شایسته ستایش و قدردانی است، اما فقط برای دیدار رفت نه بازی امشب، چون او تحت محافظت شدیدی قرار خواهد گرفت. او تا امروز در 11 بازی در لیگ قهرمانان اروپا ده گل زده است، ولی گلزنی در بازی امشب را دیگر فراموش کند، از عهده او دیگر هیچ کاری برنمی‌آید. ما او را مهار می‌کنیم حتی اگر برای رئال خیلی دیر شده باشد.»

مورینیو، مهار لواندوفسکی را حتمی می‌داند، اما بسیار غمگین است. وی یادآور شد: «تجربه مربیگری در 106 دیدار در لیگ قهرمانان اروپا فوق‌العاده است، اما وقتی شکست هفته گذشته به یادم می‌آید بسیار ناراحت می‌شوم. ما حتی اگر در بازی امشب ده گل به دورتموند بزنیم باز هم آن شکست از یاد من نمی‌رود.»

اما مرد پرتغالی به هر حال این شکست را پذیرفته است. او گفت: «وقتی تیم من به آن شکل باخت اعتقاد داشتم که لایق چنین شکستی نبودم، اما الان شکست 4 بر یک را کاملا می‌پذیرم. بازی برگشت فرصتی است تا حداقل ثابت کنیم ما تیمی نیستیم که چهار گل بخوریم و نتیجه دیدار رفت کاملا اتفاقی و شانسی بوده است.»

اگر رئال با مورینیو معجزه‌وار بورسیادورتموند را با پنج گل شکست بدهد و به فینال صعود کند در آنجا که احتمالا باید با بایرن‌مونیخ بازی کنند چه خواهند کرد؟ او در پاسخ اظهار کرد: «سختی کار را نمی‌توان توصیف کرد. ممکن است هر اتفاقی بیفتد، فعلا فقط بازی امشب مهم است و به غیر از آن به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.»

مورینیو ادعا می‌کند از بازی امشب نمی‌ترسد. وی در ادامه گفت: «ما می‌دانیم، یک شب دیوانه‌وار در پیش روی ماست. همه بالاترین سطح خودشان هستند البته این فقط در مورد رئال صدق می‌کند. دورتموندی‌ها قطعا مانند آنچه در دیدار رفت بودند، نیستند. رئال سطح بالا امشب با رئال دور رفت خیلی فرق دارد. ما هنوز شانس داریم.»

مورینیو حتی با وجود شکست 4 بر یک مقابل بورسیادورتموند هنوز خیلی بلندپروازانه فکر می‌کند. او می‌خواهد نخستین مربی‌ای در طول تاریخ فوتبال اروپا باشد که با سه تیم مختلف جام اروپا را می‌برد. او در سال‌های 2004 و 2010 با پورتو و اینتر میلان قهرمان اروپا شد و اکنون با این‌که می‌داند رئال شانس خیلی کمی برای صعود به فینال دارد، باز هم به این موضوع فکر می‌کند. سرمربی پرتغالی رئال مادرید در این‌باره گفت: «فکر می‌کنم شکست دورتموند و صعود به فینال غیرممکن نیست. در دیدار رفت بعضی از بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند، اما برخی شب خوبی را پشت سر گذاشتند. امشب همه باید به یک اندازه خوب باشند و به یک نتیجه باور نکردنی فکر کنند.»

مورینیو تاکید کرد: «برای من ابتدا فینال اهمیت دارد و به آن فکر می‌کنم. پس از آن نیمه‌نهایی ذهن من را مشغول کرده است. شاید پیچیده به نظر بیاید، اما وقتی دیدار رفت را با آن نتیجه واگذار کردیم دیگر فرصتی برای فکر کردن و نگران بودن وجود ندارد. ما می‌خواهیم در شرایطی که خیلی ناامید هستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
amin
United States
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
kar sakhtiye ama kheyli omidvaram akhe real tavanaisho dre
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها