نمی‌خواهند تیمداری کنند به ما بگویند

عمران زاده: در لیگ یک بازی می کردم بیشتر پول می گرفتم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: عزت مهدوی‌کیا برای ما مهم است و او را روی چشم می‌گذاریم اما چرا بازی استقلال نباید از شبکه سوم پخش شود؟ باور کنید استقلالی ها هم به اندازه مهدوی کیا مهم هستند.
کد خبر: ۵۵۸۳۸۰
عمران‌زاده : استقلالی ها هم به اندازه مهدوی کیا مهم هستند


 حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص دیدار فردای تیم استقلال مقابل العین و سفر آنها به امارات صحبت‌هایی انجام داده که در زیر می‌خوانید.

 ظاهراً سفر بی‌دردسری داشتید؟

خوشبختانه همه چیز خوب بود و راحت‌تر از سفر قبل به کشور عربستان در امارات حضور پیدا کردیم.

شرایط استقلال چطور است؟

طبق برنامه بعد از ظهر امروز یک جلسه تمرین داریم که قطعاً تمرین مهمی خواهد بود. تصور می‌کنم در این تمرین برنامه‌های ما برای بازی فردا مشخص شود ولی تمام سعی و تلاشمان را انجام می‌دهیم که برنده از زمین خارج شویم.

حتماً می‌دانید که در صورت پیروزی صدرنشین می‌شوید،‌ مربیان روی این مسئله تأکید نکردند؟

مگر می‌شود تأکید نکنند،‌از بعد از بازی با الریان تمام فکر و ذکرمان پیروزی در این مسابقه است که بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. ما سال گذشته به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رفتیم و ضرر کردیم. امسال دیگر نمی‌خواهیم چنین اتفاقی بیفتد.

 از این موضوع بگذریم شنیدی که قرار است بازی پرسپولیس و سپاهان از تلویزیون پخش شود و دیدار استقلال و فولاد روی آنتن شبکه ورزش برود؟

مگر چنین چیزی ممکن است؟

فعلاً که قرار است چنین اتفاقی بیفتد؟

مگر هواداران استقلال چه چیزشان کمتر است که قرار است بازی پرسپولیس را پخش کنند. مگر خون آنها رنگین‌تر است؟ 32 هفته هواداران استقلال پیگیر بازی‌های تیمشان بوده‌اند حالا که کار به جای حساس رسیده می‌خواهند بازی را از شبکه ورزش پخش کنند؟

 اما بازی، بازی خداحافظی مهدوی‌کیا است.

عزت مهدوی‌کیا برای ما هم مهم است و او را روی چشممان می‌گذاریم اما این مسئله چه ربطی به استقلالی‌ها دارد؟ مگر آنها مهم نیستند؟ ضمن اینکه شبکه ورزش در تمام استان‌ها قابل دریافت نیست و متأسفانه خیلی از هواداران استقلال نمی‌توانند این بازی را تماشا کنند. من فکر می‌کنم آقایان باز هم در حق ما اجحاف می‌کنند، چند سال پیش که سریال دلنوازان را پخش می‌کردند حالا هم که قرار است یک بازی دیگر پخش شود. اصلاً چرا قرار است بازی همزمان باشد؟

این درخواست سپاهان بود و چند هفته پیش تصویب شد؟

سپاهانی‌ها به این خاطر خواستند که بازی همزمان باشد که موقعیتشان در صورت از دست دادن جام حذفی در لیگ به خطر نیافتد و هنوز هم امید داشته باشند اما چرا این کار را می‌کنند؟ اصلاً بازی استقلال و فولاد را زودتر بیندازند و بازی پرسپولیس را 9 شب برگزار کنند مگر ما ساعت 9 شب در طول همین چند هفته بازی نکردیم؟اگر این کار را بکنند هم حق طرفداران استقلال ضایع نشده و هم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌روند تا بازی پرسپولیس را ببینند.

 حالا از کجا معلوم استقلال در اهواز برنده شود؟

هنوز که معلوم نیست، ولی در اهواز منتظر 40هزار نفر استقلالی هستیم تا مقابل چشم آنها پیروز شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها