معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: فردوسی‌پور که در مورد همه مسائل فوتبال نظرسنجی می‌گذارد، یک‌بار هم فتح‌الله‌زاده را برای مدیریت فوتبال به نظرسنجی بگذارد؛ همه به او رای می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۸۳۶۰
بزرگان از قلعه‌نویی بخواهند سرمربی تیم‌ملی شود


امیر عرب در مورد وضعیت کنونی آبی‌پوشان در آستانه دیدار فردا (سه‌شنبه) با العین امارات اظهار داشت: وضعیت استقلال بد نیست، امیدوارم فردا هم بازی را ببریم و به عنوان سرگروه از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاییم. اگر این اتفاق بیفتد سرگروه می‌شویم. تیم ما مشکلات خاص خودش را داشت اما با درایت امیر قلعه‌نویی که مربی پرافتخار و کاربلدی است آنها را پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم روز 15 اردیبهشت هم در اهواز کار را تمام کرده و قهرمانی‌مان در لیگ برتر را مسجل کنیم.
وی ادامه داد: ظاهرا امیر قلعه‌نویی در بازی فردا نمی‌خواهد از چند بازیکن اصلی استفاده کند که این کار را کمی سخت می‌کند. البته امیر حتما بهترین تصمیم را می‌گیرد. همچنین فتح‌الله‌زاده هم که در امارات هست و معتقد است که جو خوبی بر تیم حاکم هست. بعد از هر سربالایی، سرپایینی هست که خوشبختانه ما امروز در این سراشیبی هستیم. تیم شکل خودش را گرفته است.
عرب با تاکید بر شایستگی امیر قلعه‌نویی برای سرمربیگری تیم ملی، خاطرنشان کرد: مصاحبه امیر را که در آن گفته بود «قسم می‌خورم به تیم ملی فکر نکنم» را خواندم. من نه به عنوان معاون باشگاه بلکه به عنوان یک طرفدار فوتبال می‌گویم که چه کسی بهتر از قلعه نویی هست که بخواهد به تیم ملی فکر کند؟ در جلسه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا که همراه با سردار جعفری بودیم و همه تاکید می‌کردند که استقلال در گروه مرگ قرار گرفته، گفتم استقلال حتی با 50 درصد بضاعتش هم به گروه بعد صعود می‌کند. آن زمان امیر هم از من خرده گرفت که چرا این حرف را زده‌ام اما امروز می‌بینیم که این اتفاق رخ داده و از گروه مرگ صعود کردیم. من توانایی‌های امیر را می‌دانستم که این حرف را زدم. او از نظر فنی، حواشی فوتبال، اینکه از یک بازیکن کجا استفاده کند را خوب می‌داند.
معاون اجرایی باشگاه استقلال افزود: حالا چرا نباید از امیر در تیم ملی استفاده شود. برخی رسانه‌ها اذیت می‌کنند، به قول معروف، دوستی بی‌دلیل زیاد دیده‌ایم اما چرا دشمنی بی‌دلیل می‌کنند؟ چرا با امیر دشمنی می‌کنند، اگر کسی این مملکت را دوست دارد باید در آینده به امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی فکر کند. در واقع بزرگان فوتبال باید از امیر تقاضا کنند که به تیم ملی بیاید چون او می‌تواند تیم را به جام‌جهانی ببرد و قهرمان آسیا کند. فقط کافی است این کدورت‌ها و حسادت‌ها کنار گذاشته شود. او تاکنون به هر تیمی رفته مقام‌های اول تا سوم لیگ را از آن خود کرده است چون فوتبال بلد است.
وی همچنین با اشاره به نزدیک‌ بودن پایان دوره کاری کفاشیان در فدراسیون فوتبال، علی فتح‌الله‌زاده را برای ریاست فدراسیون فوتبال بهترین گزینه دانست و گفت: کدام مدیر بهتر از فتح‌الله‌زاده می‌تواند این کار را انجام دهد؟ فردوسی‌پور که در مورد همه مسائل نظرسنجی می‌گذارد، یک‌بار هم این گزینه‌ را به نظرسنجی بگذارد. همه به فتح‌الله‌زاده رای می‌دهند. او سال‌هاست که در فوتبال حضور دارد و تیم‌هایش اول تا سوم می‌شوند. او قدرت و توان این کار را دارد و دوستانی دارد که در این راه کمکش می‌کنند. با او هم می‌توانیم به جام‌جهانی برویم و قهرمان آسیا شویم.

به گزارش فارس؛ امیر عرب در خصوص همزمانی بازی پرسپولیس - سپاهان (فینال جام حذفی) و استقلال - فولاد (هفته سی‌وسوم لیگ برتر) و اینکه قرار است بازی سرخپوشان از شبکه سه پخش زنده شود و دیدار آبی‌ها نیز از شبکه ورزش به نمایش درآید، تصریح کرد:‌ قبل از هر چیز فینالیست شدن پرسپولیسی‌ها را به دوست قدیمی‌ام یحیی گل‌محمدی و همچنین بهروز منتقمی که از رفقای 15-16 ساله‌ام هست، تبریک می‌گویم و به عنوان یک استقلالی امیدوارم آنها این مسابقه را ببرند و جام در تهران بماند، همان‌طور که دعا می‌کنم جام قهرمانی لیگ برتر در تهران بماند. این را هم باید بگویم که سال گذشته هم پخش سریال دلنوازان را به یکی از بازی‌های مهم استقلال ترجیح دادند. به عقیده من با یک برنامه‌ریزی می‌شود هر دو بازی را از شبکه سه پخش کرد، چون بازی ما و پرسپولیسی‌ها با هم ربطی ندارد و آنها در فینال جام حذفی هستند و ما در لیگ برتر، می‌شود با تغییر ساعت بازی مشکل را حل کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها