وقتی فدراسیون با لابی‌گری در آسیا برتر می‌شود

پنجعلی:مهدوی‌کیا زودتر می‌آمد، به تیم شوک داده می‌شد

خداحافظی من نیم ساعت طول کشید

پنجعلی: مهم خداحافظی باشکوه مهدوی‌کیاست

محمد پنجعلی می‌گوید مهم نیست مهدوی‌کیا چند دقیقه مقابل سپاهان بازی می‌کند، مهم این است که باید مراسم خداحافظی باشکوهی برایش برگزار شود.
کد خبر: ۵۵۸۳۴۶
پنجعلی: مهم خداحافظی باشکوه مهدوی‌کیاست


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقادهایی که به نحوه استفاده از مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی‌اش برابر سپاهان مطرح می‌شود، اظهار کرد: به نظر من این موضوع چندان مهم نیست که مهدی چند دقیقه بازی کند. نفس عمل خیلی مهم‌تر است که یک خداحافظی به‌یادماندنی برای مهدوی‌کیا برگزار شود. مهدی چند سالی در سطح اول فوتبال اروپا و تیم ملی بازی کرده و باید سعی شود که هدف برگزاری یک مراسم خداحافظی خوب باشد.

وی ادامه داد: اگر به این مسائل فکر کنیم که مهدوی‌کیا چند دقیقه باید بازی کند، شأنش پایین می‌آید. روز خداحافظی مهدی مهم این است که مراسم باشکوهی برگزار شود. ضمن این که با این برنامه می‌توان زمان بیشتری هم برای مراسم خداحافظی گذاشت اما اگر قرار باشد در میانه‌های بازی خداحافظی کند، مراسم مختصر و کوتاه می‌شود.

پنجعلی با اشاره به دیدار خداحافظی خود به ایسنا گفت: خود من در بازی مقابل الجزایر خداحافظی کردم که مراسم خداحافظی در بین دو نیمه انجام شد و بیشتر از نیم ساعت هم طول کشید. باز هم می‌گویم که مهم برگزاری یک مراسم خداحافظی باشکوه برای مهدوی‌کیاست.

پیشکسوت فوتبال همچنین با تمجید از عملکرد گل‌محمدی در پرسپولیس گفت: تاثیر حضور یحیی در کار تیمی سبک بازی و نتایج پرسپولیس کاملا مشهود است. ما باید به مربیان ایرانی اعتماد و اعتقاد داشته باشیم؛ چرا که مربیان خارجی نتوانستند کاری برای این فوتبال انجام دهند. مشکل فوتبال ما، مربی نیست که ساختار آن است که وابسته به دولت است.

وی در پایان گفت: گل‌محمدی باید فصل بعد هم در پرسپولیس بماند. ما به مربیان خارجی بعد از شکست‌ها فرصت می‌دهیم؛ چرا برای مربیان ایرانی این کار را نکنیم؟ تازه یحیی در پرسپولیس نتایج خوبی گرفته است. باید برای فوتبال کشورمان احساس مسئولیت کنیم. گل محمدی کاپیتان پرسپولیس بوده و باید فوتبالمان را به دست این گونه افراد بدهیم.پنجعلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها