دبیرکل فیفا گفت این پول حق ماست

کفاشیان : پول ایران در بانک‌های آمریکاست

رییس فدراسیون فوتبال پس از جلسه با وزیر ورزش گفت: در حمایت از تیم ملی همین که دست وزارتخانه روی سر ما باشد، برایمان کافی است. تا همین امروز هم وزیر ورزش از ما حمایت کرده و در آینده نیز اینچنین خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۸۳۰۹
کفاشیان: همین که دست وزارت روی سرمان باشد کافی است


علی کفاشیان پس از پایان جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال با محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان که صبح امروز (دوشنبه) در وزارتخانه برگزار شد، به خبرنگاران گفت: این اولین جلسه کاری هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در سال 92 بود و در اولین مورد مقرر شد تا با حمایت نهاد ریاست جمهوری و وزارت ورزش و جوانان و همچنین سایر نهادها در یک فاز زمانی سه ماهه کار تجهیز ورزشگاه آزادی به گیت‌های الکترونیکی تمام شود و در همین مدت سیستم‌ بلیت‌فروشی الکترونیکی به طور کامل در این ورزشگاه پیاده شود تا از فصل آینده تماشاگران به شیوه الکترونیکی بلیت‌های بازی در این استادیوم را تهیه کنند. همچنین تحلیلی درباره مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک و راه‌های لازم برای بالا بردن کیفیت این دو لیگ صورت گرفت و بر استفاده از فناوری‌ها برای بالا بردن سطح کیفی مسابقات تاکید شد.
کفاشیان ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره اهمیت بازی‌های تیم ملی در خرداد ماه صحبت کرد و تاکید داشت که باید تمام حمایت‌ها از تیم ملی صورت بگیرد تا ایران بتواند راهی جام‌جهانی برزیل شود. مقرر شد در یک‌ونیم ماه آینده تا شروع این بازی‌های حساس فدراسیون وقت بیشتری برای برنامه‌های حمایتی از تیم ملی بگذارد. وزیر ورزش قول داد کاملا از تیم ملی حمایت کند.
کفاشیان در واکنش به این سوال که آیا قول وزیر برای حمایت از تیم ملی شامل تعهدی که قبلا برای پرداخت دستمزد کارلوس کروش داده بود، هم می‌شود، خندید و گفت: مسائل مالی که ارزشی ندارد. قرار شد وقت بیشتری گذاشته شود و جلسات بیشتری با وزیر برای حل مشکلات کلی و حتی جزئی داشته باشیم. همین که آنها دستشان روی سر ما باشد، قدم خوبی برای فدراسیون و تیم ملی است تا همه ببیند همه نهادهای مرتبط با تیم ملی حمایت می‌کنند و عملکردی یکسان دارند. قول‌هایی در مورد حمایت مالی هم داده شد.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا درباره 18 تیمی ماندن یا 16 تیمی شدن لیگ هم به نتیجه‌ای رسیده‌اید، گفت: گزارش‌هایی دراین‌باره داریم. وزیر ورزش هم دستور داد و نهایتا تصمیم را به هیات رییسه فدراسیون فوتبال واگذار کرد. در هیات رییسه جلسات بیشتری خواهیم داشت اما آنچه مسلم است تا پایان مسابقات لیگ امسال هیچ تصمیم جدیدی دراین‌باره گرفته نمی‌شود.

وی در واکنش به این که مگر 16 تیمی شدن لیگ در هیات رییسه مصوب نشده است، پس تصمیم دوباره برای چیست، گفت: بله. مصوب شده است و ما پای آن هستیم. به باشگاه‌ها هم اطلاع داده بودیم اما گفتیم اگر تقاضاهای جدیدی هم بود آنها را هم بررسی می‌کنیم. اتفاقا وقتی مزایای 16 تیمی شدن لیگ را به وزیر گفتیم و توضیح دادیم که باید به کیفیت بازی‌ها اهمیت دهیم و کمیت مسابقات نمی‌تواند دستاورد فنی برای فوتبال ما داشته باشد، او هم این نظر را منطقی دانست؛ چون این یک نظر فنی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها