احمد جمشیدیان در روزهای پایانی لیگ برتر از کادر مدیریتی و فنی باشگاه متبوعش را بابت بی توجهی انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۵۸۰۳۲
جمشیدیان : چرا هیچ کس با من تماس نمی گیرد؟


جمشیدیان هافبک خوش نقش و گلزن طلایی پوشان در زمان سرمربیگری ژنرال در مرکز خط میانی زردها با بازیهای درخشان و روبه جلویش انقدر تاثیر گذار بود که هواداران سپاهانی به غیر از با تعصب بودنش لقب "دل پیرو" را به پیشوند نام وی نیز برچسب زدند اما با خارج شدن قلعه نویی مرد کروات تبار تیم سپاهان اعتقاد چندانی به بازی جمشیدیان در پازل تاکتیکی تیمش نداشت .
هافبک همدانی الاصل سپاهان وقتی اوضاع بازیگری خود با کرانچار را "قمر در عقرب" دید در تعطیلات نیم فصل لیگ دوازدهم مقدمات جابجایی اش را با دو بازیکن استقلال فراهم کرد . فتح الله زاده هم به این دعوت لبیک گفت و قرار شد در یکی معامله تها تر گونه در قبال ورود هافبک خوش نقش سپاهان دو بازیکن تیمش را به تیم اصفهانی تحویل دهد . اما به یکباره مدیریت باشگاه سپاهان این فعل وانفعال را بر نتابیدند و اعلام کردند چون آبی پوشان از رقیبان مهم و مدعی سپاهان محسوب می شوند نباید چنین جابجایی صورت گیرد .

جمشیدیان هم مقررات و تصمیمات باشگاه را رعایت و همچنان نیمکت نشینی محض را پیشه کرد تا اینکه در یک روز بارانی قبل از دیدار با داماش گیلان بعد از یک مصدومیت جزیی با جهان عالیان مشغول مداوای پای آسیب دیده اش شد .بعداز رفع  و رجوع این مصدومیت در شرایطی که جمشیدیان مهیای بازی در ترکیب تیمش بود کادر فنی و مدیریت باشگاه سپاهان از سفر به رشت و دوبی برای مصاف با تیمهای داماش و النصر ممانعت بعمل اوردند و مصدومیت را بهانه کردند .

اما هافبک ناراضی سپاهان با بیان این مطلب که همچنان تابع تصمیمات باشگاه است ناراحتی خود را اینگونه بیان کرد که چرا در این مدت حتی یک نفر از باشگاه با من برای تمرینات اماده سازی تماس نگرفته است .

جمشیدیان می گوید : من مدیون هواداران فوتبال اصفهان و سپاهان هستم دوری و جدایی از آنها  برایم سخت  است .

جمشیدیان در سخنان پایانی اش با سایت گل  با بیان این جمله که هیچگونه ارتباطی  با هیچ تیم و مربی در لیگ برتر  ندارد  گفت : این اتهامات بچه گانه و واهی هستند . البته من صحنه ای که پنالتی ام را در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال خراب کردم حتی یکبار از تلویزیون هم ندیده ام ولی خدا را شاکرم که تیممان برنده از بازی خارج شد.
حرف پایانی جمشیدیات هم این است که : .سپاهان با قهرمانی در جام حذفی می تواند دل هواداران بیشمارش را بابت ناکامی ها در لیگ قهرمانان اسیا بدست اورد و با یک برنامه ریزی  خوب در دوره بعدی مسابقات یک مدعی تمام عیار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها