برنامه‌ریزی‌های سرمربی تیم ملی آماتور بود اما با این حال باز هم به دنبال بهانه است تا شکست احتمالی را گردن باشگاهها بیندازد .
کد خبر: ۵۵۸۰۱۳
پورحیدری: برنامه‌ریزی‌های کروش آماتور بود


منصور پورحیدری در تمرین امروز استقلال درباره دیدار مقابل العین عنوان کرد: العین روی کاغذ و البته خیلی اندک شانس برای صعود دارد. به همین دلیل آنها با تمام توان در مقابل ما ظاهر خواهند شد. شب گذشته هم العین در جام پادشاهی بازی داشته که به هیچ کدام از بازیکنان خود میدان نداده بود.
وی ادامه داد: به هر حال بازی سختی داریم. العین در خط میانی و حمله خوب کار می کند اما در دفاع ضعیف است. اصولا عرب ها دفاع ضعیفی دارند. بازیکنان ما روحیه خوبی دارند و با تجربه‌ای که دارند امیدوارم به 3 امتیاز بازی دست یابیم. نیاز داریم به عنوان سرگروه صعود کنیم.
مشاور فنی باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا این تیم در اهواز قهرمانی را به نام خود ثبت خواهد کرد، تصریح کرد: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که در اهواز کار را تمام کنند و کار به هفته آخر کشیده نشود. استقلال در اهواز خوب عملکرد داشته است.
وی افزود: البته کادر فنی فولاد نیز از مربیان خوبی بهره می‌برد. فولادی‌ها امید دارند و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند. اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در اهواز کار را تمام کنیم. البته هم‌اکنون بازی در مقابل العین برای ما مهم است و پس از آن به فکر بازی با فولاد هستیم. اگر در بازی با العین مسئله‌ای پیش نیاید و تیم با مصدومی روبرو نشود.
پورحیدری درباره صحبت‌هایی که مبنی بر رفتن قلعه‌نویی و همچنین جذب بازیکنان صورت می‌گیرد، گفت: صادقانه می‌گویم که هنوز هیچ صحبتی در این باره نشده است. به علت فشردگی و حساسیت بازی‌ها فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در این باره صحبتی نکردند. البته نه اینکه اصلا هیچ صحبتی نشده باشد اما درباره ریز جزئیات مسئله‌ای مطرح نشده است.
وی افزود: واقعیت این است که فرصتی نیست که بخواهیم در مورد این مسائل صحبت کنیم. کادر فنی و بازیکنان با وجود شرایط سختی که در این فصل داشتند به خوبی پیش رفتند و فکر نمی‌کنم مسئله خاصی وجود داشته باشد. امیدوارم بتوانیم در 8 تیم برتر آسیا نیز قرار بگیریم که حضور قلعه‌نویی در این رده می‌تواند به تیم کمک کند.

مشاور فنی باشگاه استقلال درباره صحبت‌های روز گذشته کروش مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال می‌توانند در بازی حضور یابند و اینکه امکان دارد بازیکنان استقلال را در تیم ملی نیمکت‌نشین و یا دعوت نکند، گفت: دست کروش درد نکند که درباره حضور بازیکنان ما چنین صحبت‌هایی را کرده است. اما اگر در ادامه بازی‌ها به فکر چنین موضوعیست به دنبال این نیست که به جام جهانی صعود کنیم و همین درصد شانس صعود را نیز از دست بدهد و بهانه‌ای جور کند.

وی افزود: استقلال در دو سالی که او تشریف داشته مگر هر موقع خواسته بازیکن نداده است؟ می‌دانیم که تیم‌هایی بوده‌اند که به هر دلیل و بهانه چنین کاری را نکرده‌اند اما با وجود اینکه 4،5 بازیکن استقلال برای تیم ملی بازی می‌کردند همیشه در اردوها حضور داشتند.

پورحیدری خاطرنشان کرد: شرایطی که به وجود آمده سوم شدن ما در مقدماتی جام جهانی را نیز دشوار کرده است. زمانیکه تعطیلات اعلام می‌کرد و همه باشگاه‌ها سکوت می‌کردند هم‌اکنون ضرر آن را می‌بینیم. سپاهان و تراکتور ضرر کردند، برنامه‌ به گونه‌ای است که هر باشگاه یک برنامه در دستش دارد. برنامه‌های غلطی که او می‌داد و برای هر بازی چندین هفته لیگ را تعطیل می‌کرد.

مشاور فنی باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر اعتراضی است به خاطر این است که تیم ملی ما هم نتیجه نگرفت و در لیگ هم بازی‌های فشرده‌ای شاهد بودیم. برنامه‌ریزی به گونه‌ای بوده که در حد تیم‌های آماتور صورت گرفته. کاش حداقل تیم ملی ما نتیجه می گرفت. کار صعودمان سخت شده و بازی‌های لیگ هم فشرده برگزار شد.

به گزارش فارس؛ وی اظهار داشت: با این برنامه‌ریزی هم‌اکنون کجا هستیم؟ من به مسئولان فدراسیون کاری ندارم. کارشناسان در این باره تصمیم می‌گیرند اما خود کروش آدم بزرگی بوده و حقش نبود فوتبال ما را به این روز بیندازد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها