روز دوم هفته سی و سوم لیگ برتر؛

تمرین پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی

پرسپولیسی‌ها در روز محرومیت محسن بنگر و در غیاب مهرداد پولادی مصدوم و قرار نداشتن علی کریمی و حسین ماهینی در ترکیب اصلی به مصاف ملوان می‌روند.
کد خبر: ۵۵۸۰۰۰
تمرین پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی


روز دوم از هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه درحالی با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شود که شاگردان گل‌محمدی این بازی را به عنوان پلی برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی در نظر می‌گیرند.

آغاز پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی دیدار با ملوان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی بود، جایی‌‎که سرخپوشان با برتری 6 بر صفر مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی، دوران تلخ زمان "مانوئل ژوزه" را پشت سرگذاشته و به قهرمانی در جام حذفی امیدوار شدند.

پرسپولیسی‌ها که آن روزها برای بازگشت به آرامش و قرار گرفتن در مسیر موفقیت، ملوان را قربانی جاه طلبی‌های خود کردند، امروز با هدف آماده‌سازی خود برای قهرمانی در جام حذفی به مصاف قوهای انزلی می‌روند. به همین دلیل ضمن رسیدن به پیروزی، حفظ جایگاه ششم و حتی بالا بردن شانس خود برای رسیدن به رده پنجم، با روحیه مضاعف، خود را برای غلبه بر سپاهان آماده کنند.

این دیدار آخرین مسابقه سرخپوشان در لیگ دوازدهم در ورزشگاه‌ آزادی است. پرسپولیسی‌ها در روز محرومیت محسن بنگر و در غیاب مهرداد پولادی مصدوم و قرار نداشتن علی کریمی و حسین ماهینی در ترکیب اصلی به مصاف ملوان می‌روند تا راه‌های موفقیت برابر سپاهان را در این بازی تمرین کنند.

در سوی دیگر میدان ملوانی‌ها که خطر سقوط را احساس نمی‌کنند، با هدف جبران شکست 6 بر صفر در جام حذفی و پایان رساندن لیگ دوازدهم با کسب جایگاه هرچه بهتر برابر پرسپولیسی‌ها صف آرایی می‌کنند. آنها هنوز شانس رسیدن به نهم را دارند و با تفکر پیروزی در این دو بازی پایانی در لیگ به میدان می‌روند، ضمن اینکه بازی با پرسپولیس بهترین فرصت برای نمایش توانایی‌های بازیکنان ملوان به سرمربی تیم ملی و تیم‌های آینده است.

آنطور که مسئولان ملوان اعلام کرده‌اند سعید سالارزاده به دلیل محرومیت و مهرداد اولادی و جلال رافخایی به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسند و وضعیت احمد آهی برای حضور در میدان 50-50 است اما به نظر می‌رسد رافخایی تنها مصدوم غایب ملوان در این بازی باشد. رویارویی دوباره مازیار زارع، پژمان نوری و حسین بادامکی و احتمالا مهرداد اولادی با تیم سابق خود هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. فارغ از تمام این مسائل همیشه بازی‌های پرسپولیس با ملوان بندرانزلی جذابیت‌های بسیاری داشته است که هواداران فوتبال دوست دارند در این بازی شاهد این زیبایی‌ها فوتبال باشند.

 نخستین مسابقه هفته سی و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز 30 فرودین‌ماه بین تیم‌های داماش گیلان و سپاهان اصفهان برگزار شد که تیم داماش در آن بازی با نتیجه 2 بر یک مهیمان خود را از پیش رو برداشت.

به گزارش مهر؛ برنامه ادامه دیدارهای هفته سی و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور به شرح زیر است:
دوشنبه - 09/02/92
* پرسپولیس - ملوان بندرانزلی، ساعت 19:15، ورزشگاه آزادی (احتمال تغییر تاریخ این بازی وجود دارد)

یکشنبه - 15/02/92
* ذوب‌آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان، ساعت 17:45، ورزشگاه فولادشهر
* آلومینیوم هرمزگان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 17:45، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* مس کرمان - گهر دورود، ساعت 17:45، ورزشگاه باهنر کرمان
* پیکان تهران - فجرسپاسی شیراز، ساعت 17:45، ورزشگاه پیکانشهر
* سایپا البرز - نفت تهران، ساعت 17:45، ورزشگاه انقلاب کرج
* راه‌آهن تهران - صبای قم، ساعت 17:45، ورزشگاه اکباتان تهران
* فولاد خوزستان - استقلال تهران، ساعت 17:45، ورزشگاه تختی اهواز

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- استقلال 64 امتیاز
2- سپاهان اصفهان 63 امتیاز(یک بازی بیشتر)
3- تراکتورسازی تبریز 59 امتیاز
4- فولاد خوزستان 55 امتیاز
5- نفت تهران 51 امتیاز
6- پرسپولیس 47 امتیاز
-----------------------------------------
12- داماش گیلان 40 امتیاز (یک بازی بیشتر)
13- فجرسپاسی شیراز 38 امتیاز
14- آلومینیم هرمزگان 34 امتیاز
15- ذوب‌آهن اصفهان 32 امتیاز
16- پیکان تهران 25 امتیاز - سقوط به دسته اول
17- نفت آبادان 22 امتیاز - سقوط به دسته اول
18- گهر درود 19 امتیاز - سقوط به دسته اول

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها