قلعه‌نویی در استقلال می‌ماند و شایعه هایی که در مورد جدایی او و یا اختلافش با مدیران و بازیکنان به گوش می رسد شایعه ای برای تخریب استقلال است.
کد خبر: ۵۵۷۹۹۱
نظری جویباری: حنای روشن برای ما رنگی ندارد!


 علی نظری جویباری در خصوص اینکه آیا امیر قلعه‌نویی در استقلال می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده 2 هفته پیش مصاحبه کرد و گفت که قلعه‌نویی فصل آینده هم سرمربی تیم استقلال است. پس مطمئن باشید او فصل آینده در تیم ما باقی خواهد ماند.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی قلعه‌نویی شنیده می‌شود، گفت: او تیم را آستانه قهرمانی لیگ بالا آورده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرایط بسیار خوبی دارد. فکر می‌کنم قلعه‌نویی می‌تواند ستاره سوم را روی پیراهن استقلال بچسباند.

قائم مقام باشگاه استقلال ضمن انتقاد از حسن روشن، گفت: متاسفانه روشن هر 6 ماه یکبار یادش می‌افتد که علیه ما صحبت کند من از او سؤال می‌کنم که برادر بزرگوار، زمانی که در کادر مدیریت و یا مربیگری بودی چه کاری ارائه دادی که حالا انتقاد می‌کنی. مردم ما را می‌شناسند و حسن روشن را هم همینطور. من قبول دارم که او یک پیشکسوت است اما هرگز دلسوز استقلال نبوده است.

وی تاکید کرد: امیر قلعه‌نویی، بیانی، مرفاوی، منصوریان و خیلی‌های دیگر کارشان را بلد هستند که به اینجا رسیدند اما چرا حتی تیم‌های دسته دوم روشن را نمی‌خواهند. متاسفانه وقتی روشن به علی جباری اسطوره استقلال توهین می‌کند، ما که دیگر نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

نظری جویباری  تاکید کرد: بعد از بازی استقلال مقابل الریان گفتم که قلعه‌نویی بهترین گزینه برای نجات فوتبال ملی است، اما ظاهرا به ایشان برخورده و علیه من جبهه گرفته است. او مدتی در کمپ استقلال کار کرده است اما هیچ چیزی از خودش ارائه نداد و این را باید بداند که پیشکسوتان هم از دست او ناراحت هستند. او به جای آنکه استقلال را به آرامش هدایت کند، هر چند وقت یکبار علیه ما جبهه می‌گیرد ولی حنای او دیگر برای ما رنگی ندارد.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص نحوه یارگیری و اینکه آیا برای فصل نقل و انتقالات کمیته‌ای تشکیل خواهد شد یا خیر، به فارس گفت: ما 2 بازی حساس در پیش داریم و امیدوارم که اول از همه استقلال قهرمان شود، زیرا نمی‌خواهیم تجربه تلخ فصل گذشته مجددا رقم بخورد. بنابراین فتح‌الله‌زاده خودش استاد نقل و انتقالات است و می‌داند که برای یارگیری چگونه عمل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها