روز دوم هفته سی و سوم لیگ برتر؛

تمرین پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی

رویانیان و برنامه هایی که ادامه دارد

الگوبرداری آکادمی برزیل در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس که مجوز رسمی آکادمی فوتبال را دریافت کرده است قصد دارد برای حرفه ای شدن این آکادمی 10 بازیکن و مربی تحت قرارداد این باشگاه را برای حضور در کلاس های آموزشی به برزیل اعزام کند. آنها بهترین تجهیزات لازم برای فعالیت آکادمی سرخپوشان را وارد کرده اند.
کد خبر: ۵۵۷۹۶۴
الگوبرداری آکادمی برزیل در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس که با حضور محمد رویانیان برنامه های زیادی را در دستور کارش قرار داده است، به تازگی مجوز رسمی راه اندازی آکادمی را دریافت کرده و قصد دارد در ورزشگاه امام رضا(ع) این آکادمی را تجهیز کند. در همین راستا رویانیان بهترین تجهیزات لازم برای این آکادمی را وارد کرده و روز شنبه نیز مدیران و مسئولان این آکادمی را معرفی کرد. همچنین رحمان رضایی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های ذوب آهن و پرسپولیس را نیز به عنوان مسئول استعدادیابی باشگاه منصوب کرد.

براساس تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است 5 بازیکن از تیم های پایه این باشگاه به همراه 5 مربی تحت قرارداد پرسپولیس برای تیم های پایه روز 15 اردیبهشت ماه راهی برزیل شوند تا پس از حضور در کلاس های آموزشی و حرفه ای و طی دوره ای سه ماهه به ایران بازگردند و فعالیت های آکادمی فوتبال این باشگاه را زیر نظر بگیرند.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس اینکه مسئولان این باشگاه تدابیر ویژه ای را برای حضور در فینال جام حذفی در نظر گرفته اند و از هم اکنون در اندیشه برگزاری مراسم های ویژه در این بازی هستند. حضور مهدی مهدوی کیا در این دیدار که از آن به عنوان آخرین بازی مهدوی کیا نام برده می شود یکی از برنامه های پرسپولیس است که هنوز نحوه این حضور مشخص نشده است. با این حال رویانیان قصد دارد در نشستی با مهدوی کیا در مورد حضورش در بازی با سپاهان برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها