وقتی مرحله بعد اوت شوند چه فایده ای دارد؟!

روشن: امید به قهرمانی استقلال در آسیا ندارم

تقدیر از باقری و هاشمیان در بازی با هامبورگ

درس هایی که رویانیان از روشن آموخت

روشن با حرف ها و کارهای خود به ما درس تربیت می‌دهد. من از حرف های روشن که فوتبالیستی با تعصب و با غیرت بود همیشه آموزش می‌گیرم .
کد خبر: ۵۵۷۷۲۰
درس هایی که رویانیان از روشن آموخت

محمد رویانیان در خصوص حضور علی پروین در بین بهترین‌های آسیا و تقدیر از او در مالزی گفت: اینکه پروین و بهزادی دو نماینده باشگاه پرسپولیس در این انتخاب‌ها حضور دارند باعث بسی افتخار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس است.

وی افزود: حاضرم خودم دست علی‌آقا را بگیرم و به مالزی ببرم تا خدای نکرده احساس تنهایی و غربت نکند. پروین نشان داد واقعاً سلطان فوتبال آسیا است و این انتخاب باعث شد باز هم به این اسطوره فوتبال ایران بنازیم.

رویانیان ادامه داد: البته هیچ از ارزش‌های همایون سرطلایی و حتی جناب آقای جباری که افتخار کشور ماست کم نمی‌کند. این عزیزان نیز برای فوتبال ما زحمت کشیدند و همیشه فوتبال ما مدیون این عزیزان است. حالا قسمت شده که علی پروین که لحظات فوتبالی‌اش همه با کسب قهرمانی و موفقیت توأم بوده نماینده فوتبال ایران باشد، که باید به او بالید.

وی در خصوص اظهارات حسن روشن و برخی پیشکسوتان استقلال در مورد مراسم تقدیر از چهره‌های ماندگار نیز به فارس گفت: روشن با حرف ها و کارهای خود به ما درس تربیت می‌دهد. من از حرف های روشن که فوتبالیستی با تعصب و با غیرت بود همیشه آموزش می‌گیرم نه اینکه این بار درباره من اینطور حرف زده این خصلت همیشگی من است. با حرف های این بزرگان یاد می‌گیریم که کدام سمت برویم.

وی افزود: من کوچکتر از این هستم که روشن این صحبت‌ها را مطرح کرده اما با حرف های این بزرگان مطمئن باشید سعی می‌کنم خیلی بیشتر از گذشته به فوتبال ایران و پرسپولیس خدمت کنم. این یک حرکت ناقابل بود که از دستم بر می‌آمد و برای باشگاه پرسپولیس انجام دادم.

رویانیان در خصوص خداحافظی مهدوی‌کیا و حرف هایی که پیرامون این بازی به وجود آمده نیز گفت: شخصاً از یحیی خواستم تا در بازی مقابل سپاهان مهدوی‌کیا آخرین بازی خود را به صورت رسمی برای پرسپولیس انجام دهد و سپس بقیه مسائل بماند برای بازی خداحافظی‌اش با هامبورگ در ایران یا آلمان. بازی خداحافظی باشکوهی را برای مهدوی‌کیا، باقری و هاشمیان در صدد هستیم که برگزار کنیم تا از زحمات این عزیزان تقدیر کنیم.

وی افزود: اگر کج‌سلیقگی‌های فدراسیون، سازمان لیگ و دپارتمان داوری مانع نشود تا به مهدوی‌کیا احترام بگذاریم قطعاً کارهای خود را انجام خواهیم داد. آقایان به جای استقبال از این کار زیبا و حمایت از بازیکن اخلاق و با تعصب کشورمان که افتخارات زیادی را برای ما به ارمغان آورده برای این موضوع مانع تراشی می‌کنند و هرکدام با اظهارنظرهایی سعی می‌کنند به جای رفع موانع مانع‌چینی کنند اما مطمئن باشید ما از این مانع‌ها عبور خواهیم کرد و طبق سیاست خودمان، مهدوی‌کیا در بازی مقابل سپاهان در یک بازی رسمی باشکوه و در میان تشویق انبوه هواداران خداحافظی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید پیگیر بازی با هامبورگ هم هستیم پس بهتر است آقایان دنبال اظهارنظرهای عجیب برای این کار بزرگ و با ارزش نباشند، به جای سنگ انداختن همه باید با هم همکاری کنیم تا شان این سرمایه خوب فوتبالمان حفظ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها