لیگ قهرمانان آسیا

چه تیمی حریف استقلال است؟

با پیچیده شدن وضعیت گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا، حریف استقلال در مرحله حذفی پس از برگزاری دور پایانی مرحله گروهی مشخص می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۶۷۱
چه تیمی حریف استقلال است؟

با پایان هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود استقلال به مرحله حذفی و حذف دو نماینده دیگر کشورمان یعنی سپاهان و تراکتورسازی از دور گروهی این رقابت‌ها مسجل شد.

در گروه چهارم استقلال در حالی صعود خود را قطعی کرده است که در صورت برتری این تیم در هفته پایانی مقابل العین یا در صورت ناکامی الهلال در خانه الریان، آبی‌های ایران به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهند شد.

*کدام تیم حریف استقلال می‌شود؟

طبق روال سالیان گذشته در مرحله اول حذفی، تیم‌های اول و دوم گروه‌های زوج و فرد به صورت ضربدری با هم دیدار می‌کنند که بر همین اساس در صورت صدرنشینی استقلال، این تیم در مرحله یک هشتم نهایی باید با تیم دوم گروه دوم و در صورت دوم شدن در گروه باید با صدرنشین گروه دوم دیدار کند.

پس از پایان هفته پنجم رقابت‌های مرحله گروهی وضعیت جدول گروه های دوم و چهارم به شرح زیر است:

*گروه دوم:

1-لخویا قطر 8 امتیاز

2-الاتفاق عربستان 7 امتیاز

3-پاختاکور ازبکستان 7 امتیاز

4-الشباب امارات 6 امتیاز

 

*گروه چهارم:

1-استقلال ایران 10 امتیاز

2-الهلال عربستان 9 امتیاز

3-العین امارات 6 امتیاز

4-الریان 4 امتیاز

از گروه چهارم رقابت‌ها صعود استقلال و الهلال قطعی است اما وضعیتی که در گروه دوم حاکم است نشان می‌دهد که هر 4 تیم حاضر در گروه همچنان توانایی صعود به مرحله حذفی را دارند تا به این ترتیب شاهد بازی‌های جذاب و حساس در روز پایانی این گروه باشیم.

در روز پایانی گروه دوم پاختاکور در ازبکستان از الشباب پذیرایی می‌کند و لخویا در قطر با الاتفاق دیدار می‌کند تا به این ترتیب در صورتی که بخواهیم شانس تیم‌های میزبان برای برتری را بیشتر بدانیم از حالا شانس لخویا و پاختاکور به عنوان تیم‌های اول و دوم بیشتر از دو تیم دیگر باشد که در این صورت استقلال اگر صدرنشین شود باید با پاختاکور دیدار کرده و در صورت دومی در گروه به مصاف لخویا برود.

با این حال در فوتبال امکان وقوع هر نتیجه‌ای وجود دارد و تنها احتمالاتی که وجود دارد بررسی شده است.

در این میان تا به حال فقط صعود تیم‌های استقلال و الهلال از گروه چهارم قطعی شده و سایر موارد از جمله صعود نماینده ایران به عنوان صدرنشین یا تیم دوم و همچنین صعود تیم‌های برتر از گروه دوم در حد گمانه‌زنی و احتمال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها