با این شرایط کار پایه ای دشوار است

چگونه فتح الله زاده ، حاجیلو را تبعید کرد!

در تاریخ باشگاه استقلال سابقه نداشته که 9 بازیکن به تیم های ملی تحویل دهد. چند روز پیش نبی از فدراسیون به باشگاه نامه زد و بازیکنان ملی پوش ما را معرفی کرد.
کد خبر: ۵۵۷۶۴۵
چگونه فتح الله زاده ، حاجیلو را تبعید کرد!

اصغر حاجیلو در گفتگو با مهر در خصوص جدایی احتمالی خود از آکادمی فوتبال باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که بعد از بازی استقلال با سپاهان با هم صحبت کنیم. در این مدت تمرکز فتح الله‌زاده و بقیه روی قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود و من هم توقع آنچنانی نداشتم. آنها هم فرصت نداشتند. حالا هم فصل خرید بازیکن برای تیم‌های پایه است چرا که از 26 خردادماه مسابقات شروع می‌شود. پرسپولیس و بقیه تیم ها برای آکادمی خود هزینه می‌کنند ولی در استقلال از این خبرها نیست.

وی افزود: برخی تیم‌ها برای خرید بازیکن نونهال هم تا یک میلیون تومان برای رضایتنامه هزینه می‌کنند. من برای آقای نظری نامه نوشتم و مشکلات را مطرح کردم چون تنها کسی است که می‌تواند جواب دهد ولی باز هم می‌بینم که همه تمرکز روی تیم بزرگسالان است. مربی سالم و فنی بالای سر تیم های پایه گذاشتم. از 200 بازیکن تست گرفتیم در حالی که هیچ پولی از آنها دریافت نکردیم. قبلا در استقلال و همین حالا هم درتیم‌های دیگر برای تست گرفتن 15 هزار تومان از هر بازیکن دریافت می‌کنند. همین پرسپولیس هم پول می‌گیرد و فیش صادر می‌کند تا از بازیکن تست بگیرد.

رییس آکادمی باشگاه استقلال اضافه کرد: نقطه قوت ما مربیانی هستند که مشغول به کار شده‌اند. در تاریخ باشگاه استقلال سابقه نداشته که 9 بازیکن به تیم های ملی تحویل دهد. چند روز پیش آقای نبی از فدراسیون به باشگاه نامه زد و بازیکنان ملی پوش ما را معرفی کرد که 9 بازیکن ما به تیم های مختلف دعوت شده‌اند. این در حالی است که مربیان ما حتی 20 درصد از مبالغ قراردادهایشان را هم دریافت نکرده‌اند.

حاجیلو در خصوص جدایی خود از آکادمی استقلال عنوان کرد: فتح الله‌زاده مرا به مرغوبکار تبعید کرده بود. در این یک سال به اندازه 40 سال که در استقلال بودم آسیب دیدم ولی مثل یک مهد کودک آرامش در آن برقرار شده است. برای کسی که می‌خواهد در آنجا کار کند آرامش برقرار شده و در یک محیط کاملا سالم می‌تواند کار کند. اگر می‌خواهند پول بدهند که می‌توان کار کرد در غیر این‌صورت آکادمی را تحویل فتح الله‌زاده می‌دهم. البته قلعه‌نویی طرحی داده تا یک درصد از قراردادهای مربیان و بازیکنان بزرگسال به آکادمی اختصاص یابد که طرح خوبی است و فرد بعدی می‌تواند با آرامش کار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها