آوردن قلعه نویی به تیم ملی حرکت رو به عقب است

حمله یک استقلالی به قلعه نویی!

افشین قطبی، علی دایی و امیر قلعه نویی هر کدام یک دور در تیم ملی زده‌اند و آزمون خود را پس داده‌اند. به همین خاطر حضور قلعه‌نویی در تیم ملی بازگشت به عقب است.
کد خبر: ۵۵۷۶۴۳
حمله یک استقلالی به قلعه نویی!

حسن روشن در خصوص صحبت‌های علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال مبنی بر برنامه امیر قلعه نویی برای بازگشت به تیم ملی، اظهار داشت: وقتی تصمیم گیری در فوتبال ما دست افرادی مثل نظری است، شما دیگر چه توقعی دارید؟! افشین قطبی، علی دایی و امیر قلعه نویی هر کدام یک دور در تیم ملی زده‌اند و آزمون خود را پس داده‌اند. به همین خاطر حضور قلعه‌نویی در تیم ملی بازگشت به عقب است.

وی فوتبال ایران را فوتبالی عقب افتاده دانست و تاکید کرد: ما اصلا در این فوتبال، تولید نداریم. تولیدات و بازیکنان پدیده ما خود رو هستند. فوتبال ما مریض است و در مقطع فعلی حتی نیرویی که بخواهیم با آن به جنگ تیم‌های آسیایی هم برویم، نداریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه درباره بحث ناپاکی در فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: این اتفاق چندین سال است که رخ می‌دهد و مسئولش افراد ناآگاهی هستند که در راس باشگاه‌ها قرار دارند. آنها برای رسیدن به موفقیت دست به دامن دلالان شدند و این جریان از همانجا شدت گرفت.

روشن در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برنامه باشگاه پرسپولیس برای تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه اشاره کرد و گفت: آنها کمیته‌ای تشکیل دادند، رای گیری کردند و با اعضای کمیته پیشکسوتان را خودشان انتخاب کردند. باشگاه پرسپولیس هم برای این کمیته ساختمان و جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته است. اوج کار باشگاه پرسپولیس برای پیشکسوتانش هم برگزاری جشنی بود که هفته گذشته برگزار شد. به نظرم باید دست رویانیان را بوسید.

وی در پایان تاکید کرد: حالا اگر محمد رویانیان هم از مدیرعاملی پرسپولیس کنار برود، کمیته پیشکسوتان به صورت مستقل سر جایش است و کارش را می‌کند. ولی در باشگاه استقلال چنین سیستمی وجود ندارد. استقلالی‌ها علی جباری را گول زده‌اند و او را به عنوان رئیس کمیته انتخاب کرده‌اند در حالی که این انتخاب‌ها صوری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها