انتخاب فولاد ریسک بزرگی بود

فرکی: واقع بینیم، به قهرمانی فکر نمی کنیم

حسین فرکی: فولاد خیلی ضربه خورد

کسی از استقلال با بازیکنان من تماس نگرفته است

حسین فرکی تیمش را برای بازی استقلال آماده می کند. فولاد بعد از یک بازی تدارکاتی همچنان به سهمیه آسیا امیدوار است و بدون تردید روز سختی در انتظار آبی ها خواهد بود؛ اگرچه اهوازیها ذاتا آبی می زنند!
کد خبر: ۵۵۷۳۸۷
کسی از استقلال با بازیکنان من تماس نگرفته است


شرایط فولاد و تمریناتتان در چه وضع است و با تعطیلی چکار می‌کنید؟

سایت گل -  این تعطیلی‌ها که دیگر تکراری شده است و آخرین بخش این سریال آخرین بخش از وقفه‌های لیگ امسال است. ما خیلی ضربه خوردیم. امیدوارم این دو بازی آخر بخوبی انجام شود. تمرینات ما چند روز تعطیل بود که پس از آن در ابتدای اردیبهشت تمرینات خود را آغاز کردیم. از شنبه هم استارت می‌زنیم برای بازی با استقلال. روحیه بچه‌ها عالی است و همه چیز در شرایط خوب است.

نظرتان در مورد تیم‌هایی ایرانی در جام باشگا‌ه‌های آسیا چیست؟

استقلال در گروه سخت‌تری بود و همه صعود تراکتور و سپاهان را راحت‌تر می‌دانستند. اما همین بی‌برنامگی‌ها در فوتبال داخلی باعث شد که تیم‌های ما در جام باشگاه‌ها نوانستند شایستگی خود را بخوبی نشان بدهند و ضربه خوردند .ما که نسبت به فوتبال عربی فوتبال آماتور را دنبال می‌کنیم و می‌بینیم که همیشه در مقابل آنها به مشکل می‌خوریم . این بار اما  کاملاً می‌شود حس کرد که تیم‌های ما فوتبال زده شده‌اند. اگر چه جای شکر است که استقلال توانست با توجه به مهره‌های بهتری که نسبت به تراکتور و سپاهان روی نیمکتش داشت صعود خود را قطعی کند و به عنوان نماینده ایران امیدواریم که در آسیا تا انتها موفق باشد.

آیا تیم ملی پتانسیل صعود به جام جهانی را دارد؟

من معتقدم که این پتانسیل را داریم و بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند. امیدوارم با یک فوتبال ایرانی بتوانیم صعود کنیم اگر چه بخواهیم بحث تاکتیکی را بیان کنیم فکر کنم ما در راه صعود به مشکل بخوریم اما آن چیزی که من را امیدوار کرده است این است که بتوانیم با یک فوتبال ایرانی و غیرت بچه‌ها به جام جهانی صعود کنیم. اگر چه با باختی که روبه‌روی لبنان دادیم کار ما خیلی سخت شد و به اما و اگر کشید اگر واقعیت را بخواهیم حساب کنیم ما 30% شانس صعود داریم و اگر بخواهیم نسبت به فوتبال ایرانی خود نگاه کنیم 70% صعود می‌کنیم.

بازی با استقلال شرایط خیلی خاصی دارد. این بازی را چطور می‌بینید؟

خوشحالم که نتیجه این بازی بیش از هر چیز به نفع خودمان است چرا که ما هنوز این شانس را داریم که با بردن و امتیاز گرفتن در این 2 بازی بتوانیم به طور مستقیم به عنوان تیم سوم سهمیه آسیایی بگیریم. من خیلی خوشحالم که نتیجه این بازی قبل از هر چیز در کار خودمان تأثیر گذار است و همین موضوع باعث می‌شود که ما با تمام وجود برای برد بازی کنیم و حرف و حدیثی هم پیش نیاد اگر چه مجموعه‌ی فولاد و شخص خود من برایمان فرقی نمی‌کرد که چه شرایطی باشد و در هر صورت بدنبال اجرای فوتبال پاک بودیم

آیا این شایعه را که با بازیکنان شما تماس گرفته اند قبول دارید؟

این روزها خیلی صحبت از ناپاکی فوتبال است.شما هم بهتر است این بحث ها را مطرخ نکنید. من اصلا قبول نمی کنم که این حرف ها باشد. بچه های ما با شرف هستند و از آن طرف هم اتفاقی نیفتاده .
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها